نارنج اهرم با توجه به دوروز کندل مثبت روز شنبه یکشنبه میبینیم چه کسایی اشتباه کردن با این تارگتای شاخص،خبرای مثبت از کُ نگ ره هم که شنیدید
-
عیار دوستان ملک و خودرو و طلا دیگه خریدار نداره فقط تک سهم های بورسی رو بچسبید ن.ش
-
مهدی امتیازی
اهرم شاخص کل میتونه یک بالا دیگه بده تا 5400 اما برای گیر انداختن است من نظرم به اصلاح شاخص به زیر 5 میلیون است.
-
alimansur
#خزامیا توصیه میکنم به کسایی که قصد فروش دارن تا اومدن گزارش جدید ماهانه برج 3 دست نگه دارن ،از این ماه گزارش ماهانه قویی و عالی رو روانه بازار خواهد کرد
-
Parvin
فزر به نظرم بالا رفتن قیمت تتر ودلار فقط به خاطر این هست که بعد از 4 ماه میخوان وارد کننده ها واردات انجام بدن که به خاطر کمبود دلار قیمتش بالا رفته
-
مهرداد رجبی
کگل روند
-
گشان گشان وابنیه هردو ارزشمندهستند. اسیاب به نوبت. برای سهامدار قدیمی هیچ راهی جزصبر وهوشیاری نیست! چون دوران بسیارسخت وطاقت فرسا روپشت سرگذاشته ودیگه اخرای راهه!
-
میلاد عزیزی
اهرم بازار تو مشت ماست پول باید برود سمت سهام کوچک رشدنکرده 💚💚💚💚
-
YAS borss
خساپا فقط یک گام تا خصوصی سازیش مونده اونم از طرف تعهدی که در بانک تجارت دادن
-
amirahmad darabi
#خزر از سهم هایی است که با وجود ارزندگی هنوز به قیمت سال 99 خود نرسیده است سهم از لحاظ بنیادی با p/eحدود 4 در بین گروه خود در بهترین شرایط قرار دارد و از لحاظ تکنیکالی هم اهداف خوبی در نمودار دارد این سهم می تواند شگفتی ساز گروه خود باشد.
-
amirahmad darabi
#خزر از سهم هایی است که با وجود ارزندگی هنوز به قیمت سال 99 خود نرسیده است سهم از لحاظ بنیادی با p/eحدود 4 در بین گروه خود در بهترین شرایط قرار دارد و از لحاظ تکنیکالی هم اهداف خوبی در نمودار دارد این سهم می تواند شگفتی ساز گروه خود باشد.