جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sandiz
۰۹:۳۹:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

گشان گشان وابنیه هردو ارزشمندهستند. اسیاب به نوبت. برای سهامدار قدیمی هیچ راهی جزصبر وهوشیاری نیست! چون دوران بسیارسخت وطاقت فرسا روپشت سرگذاشته ودیگه اخرای راهه!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار