اهرم بازار تو مشت ماست پول باید برود سمت سهام کوچک رشدنکرده 💚💚💚💚
-
علی اکبری
وهنر چه خبره این سهم؟باز یک سبد شخصی خارج شد درسته؟چر سود سال گذشته مرداد باید واریز میشد نشد؟چرا توسکا اینطور میفروشه؟
-
علی 258
خبنیان چنان ارام 2 میلیارد سهم را در پایین ترین قیمت جمع کنند که اب از اب تکان نخورد فقط زمان بر خواهد بود
-
فرزاد
#شلرد تولید استارت شد یا کوره تریگ میرنه باز بریم عزاداری؟
-
فرشید باقری
بورس بعد از رونق بازار ریالی ملک و خودرو رشد داشت ولی تمام سرمایه ها سمت بورس نیامد حقوقی ها از بورس خارج بشن که نشانه ها از هفته قبل بود و از شنبه خارج میشن و وارد بازار طلا و دلار خواهد شد پس باید منتظر سود بانکی 40 درصد باشیم پول باید در بانک یا خودرو یا ملک بماند و هدف این هست
-
sara davodi
#نوری تحلیل ابکی و غیر منطقی نوری و پتروشیمی فلان در سراشیبی سقوط است یا بازار سهام نمی شناسی یا عمدی و از روی نااگاهی داری مطلب می ذاری 1-قیمت الان سهم قیمت دی ماه 1404 است حتی کمتر 2- در جنگ اسیب ندیده و فقط توقف تولید داشته 3-بازار اینده سهم میخره و بنیاد که تولید راه اندازی شده و تولید اوره هنگام که یک میلیون تن در سال تولید داره برای اولین بار درامدزایی داره در نوری از خرداد 1405 به بهره برداری رسیده و طرح توسعه برش سنگین در روزهای اتی به بهره برداری میرسد 4- قیمت نفت کاهش یافته که موجب افزایش درامد میشود و… حالا برای مثال شپترو زیانده با EPS منفی 1766 که صف خریده ارزنده تر است یا نوری حکشتی فقط خبر امده فعالیت و درامد بهتر خواهد شد صف خرید شد نوری با نظرات و تحلیل غیر منطقی قابل تخریب نیست در جایی دیگری به تلاش خود ادامه دهید…
-
SINASFX (🔴Live Trade)
📢 سیگنال داوجونز (US30) ⬇️ فروش (SELL) 🕒 تایم فریم: 15 دقیقه (M15) ⚡️ سبک معاملاتی: دی ترید (Day Trade) 📌 وضعیت سیگنال: در انتظار فعال سازی (Pending) ⬅️ نقطه ورود: 52,120 (Entry) ⭕️ حد ضرر: 52,120 (SL) 🎯 حد سود اول: 51,730 (TP1) 🎯 حد سود دوم: 51,520 (TP2) 📐 نسبت ریسک به ریوارد: 1 به 2 💡 نکته: قیمت در محدوده مقاومت 52,120 تا 52,150 قرار دارد و تا زمانی که بالای 52,260 تثبیت نشود، سناریوی فروش معتبرتر است. شکست حمایت 51,960 می تواند شتاب نزولی را افزایش دهد و مسیر را برای رسیدن به اهداف پایین تر هموار کند.
-
خودرو ریزش شدید ملک و خودرو و دلار و طلا اغاز شده و تک سهم های بورسی رو شکار کنید تا شاخص35 میلیونی ن.ش
-
کیومرث قهرمانی
وبملت سلام ضملت های 4013 الی 20 ماه قبل سیگنال کرده بودم ان موقع محدوده های 53 تومن بودند
-
واعتبار در اوج کسی خرید نکنه ن.ش
-
اهرم شاخص در 2 ماه اخیر 35%/ میانگین سهام 30%/میانگین سهام خوب 70%سود داده.که مبنای ارزندگی نیست.چون هیجانات موقتی هست.و سود عمده را حقوقی ها کردن.ریزش انس و افزایش سود بانکی و تثبیت دلار،اجازه رشد بیشتر به بورس نمیده.1-حبابی شدن و تورم زایی2-اسیب به سایر بازارهای مالی موازی که از ارکان اقتصاد هستن.3-افزایش ریسک به ریوارد