عیار فملی ذات اون دلاریه ،مس جهانی با چی هست ؟ دلاره خوب
-
تحلیل تکنیکال بنیادی سرو
اردینه اپدیت بازدهی 90% ی
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شاخص_بورس امروز 4 تیر و مجدد در اینده صحت این پیام و خواهیم دید🎀 سال 403 و404 در رالی های بازار بهترین صندوق اهرمی موج بود ،،قبل موج یادتون باشه خود اهرم بهترین بود و من همیشه با دلایل خاص از قبل این لیدر بعدی و شکار کردم..دلیلش و بخاطر طولانی نشدن متن برش میزنم،خودتان بررسی کنید ..در اواخر مرداد 404 پیشنهادم جابجایی پله ای طلا وحتی سهام در زیان با صندوق اهرمی نارنج بود.. در اون مقطع گفتم در اینده یکی از دو صندوق نارنج و دوایکس بجای موج لیدری میکنند ودلایلش هم گفتم ..دوایکس در اون زمان زیر 700 بود الان 1800🎁 نارنج سهام کو چک وسهام چابک تر از بزرگان مثل ونوین و کالا و در سبد گذاشت ودر رالی اخیر بجای موج لیدری کرد و از رشد سهام کوچک متوسط بهترین بهره وبرد که بنظر من بازی نارنج تموم شده است ودو سه ماه فاصله داره تا بشه مثل صندوق تنبل اهرم کاریزما،نارنج میتونه در کانال 4500 تا5500 نوسان و واحدهاش و صدور بزنه ،خیلی زود خواهیم دید رشد سهام بزرگ میتونه مجدد بهتر از کوچک ها بشه،،مثل مهر 404 ،،و انتطار دارم در اینده صندوق دو ایکس یا جهش لیدری بهترین و چابک ترین صندوق اهرمی و از نارنج بگیره. دلایلش و بخام بگم متن بسیار طولانی..خودتان بررسی کنید..ومجدد میگم اگه سهامی مثل های وب ،چکاپا دارین که از سال 99 هنوز 80 درصد در زیان،،برای جبران زیان میتونین پله ای در محدوده 1500 تا2000 صندوق دو ایکس بخرین و تا پایان سال فقط بازدهیش و ببینین..جهش هم اگه 2000 تا2200 فرصت بده عالیه،،لیدر بعدی اهرمی یا دوایکس یا جهش..
-
شهریار
#وسدید دارا یکم اهرم موج بیدار جهش و پالایش را نگاه کنید بعد مقایسه کنید با وسدید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SEI/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Elshan7777
#خاهن سلام دوستان ما 5 نفر رفتیم شرکت و با امورسهام حرف زدیم شرکت هم قشنگ داشت کار می کرد هفته پیش با دوامضا هیات مدیره مجید باویلی و حیرت انگیز سازمان بورس گفته بودن میدیم(اقای سلطانی ناشر صنعت ومعدن) توکن رو ولی فرابورس برای پذیرش 3 امضا میخواد که امور سهام گفت ما امضاهای گزارش حسابرسی گرفتیم الانم فرستادم باز امضا کنن باز مدارک ببرم فرابورس که انشالله گفت 10 ال 15 روزه امضاها میاد 15 الی 20 روز هم پذیرش فرابورس طول میکشه چون مدارک پذیرش و صورت های مالی و اساسنامه شرکت اماده هست…
-
عقاب بورس
#مسگون چرا فکر میکنن این صندوق جذابه؟ فملی که سنگین صف فروشه🔻 با منفی شدن قیمت مس جهانی هم که فشار فروش فملی بیشتر خواهد شد
-
Ŗěvęŗįé...
کارما خیلی داره طولش میده، خودم باید اقدام کنم.
-
شهریار
#وسدید سلام عاشوراست بنابراین شایسته نیست راجع به سهام و بورس مطلب بنویسیم
-
سیبیل های الکی
#وبملت افزایش قیمت دلار چه تاثیری روی وبملت در شنبه و روند کوتاه مدتش داره؟
-
Lalborzx
#فملی گفتم فملی تا 1500 اصلاح میشه مس جهانی داره سقوط ازاد می کنه همینجا 2 نفر منو مسخره کردن حالا شنبه خواهید دید چه خواهد شد..