جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Elshan7777 | yavar12345
۰۰:۱۴:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#خاهن سلام دوستان ما 5 نفر رفتیم شرکت و با امورسهام حرف زدیم شرکت هم قشنگ داشت کار می کرد هفته پیش با دوامضا هیات مدیره مجید باویلی و حیرت انگیز سازمان بورس گفته بودن میدیم(اقای سلطانی ناشر صنعت ومعدن) توکن رو ولی فرابورس برای پذیرش 3 امضا میخواد که امور سهام گفت ما امضاهای گزارش حسابرسی گرفتیم الانم فرستادم باز امضا کنن باز مدارک ببرم فرابورس که انشالله گفت 10 ال 15 روزه امضاها میاد 15 الی 20 روز هم پذیرش فرابورس طول میکشه چون مدارک پذیرش و صورت های مالی و اساسنامه شرکت اماده هست…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار