#خاهن سلام دوستان ما 5 نفر رفتیم شرکت و با امورسهام حرف زدیم شرکت هم قشنگ داشت کار می کرد هفته پیش با دوامضا هیات مدیره مجید باویلی و حیرت انگیز سازمان بورس گفته بودن میدیم(اقای سلطانی ناشر صنعت ومعدن) توکن رو ولی فرابورس برای پذیرش 3 امضا میخواد که امور سهام گفت ما امضاهای گزارش حسابرسی گرفتیم الانم فرستادم باز امضا کنن باز مدارک ببرم فرابورس که انشالله گفت 10 ال 15 روزه امضاها میاد 15 الی 20 روز هم پذیرش فرابورس طول میکشه چون مدارک پذیرش و صورت های مالی و اساسنامه شرکت اماده هست…
-
𝓘𝓬𝓱𝓲𝓰𝓸'𝓼 𝓐𝓮𝓼𝓽𝓱𝓮𝓽𝓲𝓬
به کارین میاد!
-
ساواس
#سشرق به نظر یک حلقه مفقوده اطلاعاتی داره که احتمالا بعد ها افشا بشه چون اینکه این شرکت بگه صادرات به صرفه نیست و دیگران صادرات کنند و سود کنند یه جای کار میلنگه البته که ماه پشت ابر نخواهد ماند
-
ساواس
#خودکفا هر روز که میگذره با وجود صف خرید بودن این سهم و پر نشدن حجم مبنا فاصله قیمت نسبت به ارزش ذاتی سهم بیشتر میشه همین الان هم میشه گفت قیمت نسبت به ارزش سهم زیر 20 درصد معامله میشه مبنای معاملات شما نباشه
-
ساواس
#بهپاک حالا ک امریکا میخواد به جای دلار های مسدود شده ایران بهش ذرت و گندم و سویا بده برای این سهم خوب میشه یا بد ؟
-
بورس باز
#فملی یک عده میان اینجا میخوان حرف منفی بزنند و اخبار منفی بگن تا فملی به اون بزرگی رو پایین بکشند . خخخ باید بگم خسته نباشی دلاور
-
ب رضا
#شیران کاش با قطعی شدن توافقات ، محدودیت نوسان برداشته بشه و هدف دوساله شیران زودتر محقق بشه با چاشنی طرح توسعه صادرات بعد از توافق تجدید دارایی ، بالاخص طرح توسعه ای و سودسازی زیر مجموعه های هلدینگ هدف 7 برابر شدنه در کمتر از 18 ماه اینده
-
Saeed7k
#وپسا عجب بابا عجب
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#قچار هفتگی #واچلیست_ویژه چارت گویای همه چیز هست 🫣
-
آینده روشن
#وبملت شنبه بازار سهام دیدنی خواهد بود. تازه بازی داره شروع میشه دوستان.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ثبهساز هفتگی و شکست ترند داینامیک مهم