#وسدید سلام عاشوراست بنابراین شایسته نیست راجع به سهام و بورس مطلب بنویسیم
-
ساواس
#بهپاک حالا ک امریکا میخواد به جای دلار های مسدود شده ایران بهش ذرت و گندم و سویا بده برای این سهم خوب میشه یا بد ؟
-
💋 Olya Calls You In
#الماس #النظره #روزین
-
بورس باز
#فملی یک عده میان اینجا میخوان حرف منفی بزنند و اخبار منفی بگن تا فملی به اون بزرگی رو پایین بکشند . خخخ باید بگم خسته نباشی دلاور
-
ب رضا
#شیران کاش با قطعی شدن توافقات ، محدودیت نوسان برداشته بشه و هدف دوساله شیران زودتر محقق بشه با چاشنی طرح توسعه صادرات بعد از توافق تجدید دارایی ، بالاخص طرح توسعه ای و سودسازی زیر مجموعه های هلدینگ هدف 7 برابر شدنه در کمتر از 18 ماه اینده
-
Saeed7k
#وپسا عجب بابا عجب
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#قچار هفتگی #واچلیست_ویژه چارت گویای همه چیز هست 🫣
-
آینده روشن
#وبملت شنبه بازار سهام دیدنی خواهد بود. تازه بازی داره شروع میشه دوستان.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ثبهساز هفتگی و شکست ترند داینامیک مهم
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#چفیبر هفتگی #واچلیست_ویژه بعد از برخورد به کف حمایتی استاتیک معتبر و با تشکیل الگوی کف دوقلو برگشته و در مسیر صعودی بسمت اهداف در حرکته
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ددانا هفتگی