#شاخص_بورس امروز 4 تیر و مجدد در اینده صحت این پیام و خواهیم دید🎀 سال 403 و404 در رالی های بازار بهترین صندوق اهرمی موج بود ،،قبل موج یادتون باشه خود اهرم بهترین بود و من همیشه با دلایل خاص از قبل این لیدر بعدی و شکار کردم..دلیلش و بخاطر طولانی نشدن متن برش میزنم،خودتان بررسی کنید ..در اواخر مرداد 404 پیشنهادم جابجایی پله ای طلا وحتی سهام در زیان با صندوق اهرمی نارنج بود.. در اون مقطع گفتم در اینده یکی از دو صندوق نارنج و دوایکس بجای موج لیدری میکنند ودلایلش هم گفتم ..دوایکس در اون زمان زیر 700 بود الان 1800🎁 نارنج سهام کو چک وسهام چابک تر از بزرگان مثل ونوین و کالا و در سبد گذاشت ودر رالی اخیر بجای موج لیدری کرد و از رشد سهام کوچک متوسط بهترین بهره وبرد که بنظر من بازی نارنج تموم شده است ودو سه ماه فاصله داره تا بشه مثل صندوق تنبل اهرم کاریزما،نارنج میتونه در کانال 4500 تا5500 نوسان و واحدهاش و صدور بزنه ،خیلی زود خواهیم دید رشد سهام بزرگ میتونه مجدد بهتر از کوچک ها بشه،،مثل مهر 404 ،،و انتطار دارم در اینده صندوق دو ایکس یا جهش لیدری بهترین و چابک ترین صندوق اهرمی و از نارنج بگیره. دلایلش و بخام بگم متن بسیار طولانی..خودتان بررسی کنید..ومجدد میگم اگه سهامی مثل های وب ،چکاپا دارین که از سال 99 هنوز 80 درصد در زیان،،برای جبران زیان میتونین پله ای در محدوده 1500 تا2000 صندوق دو ایکس بخرین و تا پایان سال فقط بازدهیش و ببینین..جهش هم اگه 2000 تا2200 فرصت بده عالیه،،لیدر بعدی اهرمی یا دوایکس یا جهش..
-
آموزش گروه کامپیوتر
•️اطلاعیه مهم سامانه اموزشیار؛ پرداخت شهریه: 🔹️مطابق تصویر فوق، جهت پرداخت مانده بدهی خود و تسویه شهریه، وارد منوی مدیریت پرداختها شوید و از قسمت "سایر پرداختها" اقدام به پرداخت شهریه نمایید. 🔸لینک پرداخت شهریه: amzy.ir/Amozeshyar-Payment جهت کسب اطلاعات بیشتر عضو کانال اطلاع رسانی شهریه و صندوق رفاه دانشگاه ازاد کاشان شوید👇 https://eitaa.com/shahriehkashan ایتا https://t.me/shahriehkashan تلگرام
-
mina.MT72
#خرینگ
-
Ali
#بپویا #بپویا دوستانی که در حوزه برق و انرژی تخصص دارند کمی توضیح دهند که این قرارداد نصب 400 هزار اسپیلت با راندمان بالا بجای کولرهای گازی پنجره ای کم بازده و فرسوده که با سرمایه گذاری 77 همت قرار است طی دو سال در مناطق مسکونی جنوب کشور اجرا شود، چقدر برای شرکت درامد دارد؟ طبق انچه در افشای الف امده، درامد شرکت از اجرای این قرارداد برابر با اخذ و فروش گواهی صرفه جویی ناشی از این جایگزینی معادل حدود 20 میلیارد کیلووات ساعت انرژی برق در تابلوی بازار بورس انرژی طی مدت 7 تا 9 سال می باشد. اما عزیزان متخصص بفرمایند در حال حاضر قیمت و ارزش فروش هر کیلووات ساعت برق در تابلوی بورس انرژی چقدر است و روند قیمت برق در این تابلوی بورس با توجه به 7 ساله بودن کسب درامد شرکت، در سالهای بعد ایا افزایشی خواهد بود یا کاهشی و اینکه ایا با تغییرات قیمت دلار، نرخ هر کیلووات ساعت برق و در نتیجه درامد اتی شرکت ایا افزایشی خواهد بود یا کاهشی؟ ضمنا در افشا نوشته پس از هر دوره سه ماهه از تاریخ نصب و بهره برداری اسپیلت ها، شرکت میتواند بابت صرف جویی که در همان سه ماه و در همان تعداد منصوبه در ان فاز محقق شده، گواهی صرفه جویی را بگیرد و بفروشد. بعبارت دیگر برداشت من چنین است که اینطور نیست که شرکت دو سال باید فقط اسپیلتها را نصب کند و بعد از اتمام ان تازه بخواهد گواهی صرفه جویی را برای 7 سال بعد از ان دریافت کند و بفروشد، بلکه استنباط من با توجه به تصریح دقیق در متن افشای الف شرکت این است که شرکت هر چند تا اسپیلتی که طی 3 ماه نصب کرد، بعد از ان سه ماه میتواند گواهی مربوط به میزان صرفه جویی که در ان مدت صورت گرفته از ساتبا اخذ کند و در بازار برق بفروشد و لذا بمحض شروع نصب اسپیلت ها از ان تاریخ به بعد تا 7 سال هر میزان صرفه جویی که ناشی از کم مصرفی کولرهای جدید نسبت به کولرهای قدیم تحقق میابد مشمول صدور گواهی صرفه جویی و فروش ان در بازار بورس انرژی میشود. اگه بخواهم براوردی داشته باشم بنظر باید 400 هزار اسپیلت را تقسیم بر 24 ماه( همان دو سال مدت اجرا) کنیم که میشود ماهانه نصب 16667 دستگاه کولر.
-
تحلیل و ترید
✅#ورود_به_لیست_درصدی_ها 📅 01 تیر 1405 #D1405_04_01 #اردینه/#اپرداز/#ثپردیس/#خفناور/#خوساز/#دامین/#درهاور/#زفکا/#زقیام/#ساینا/#سصوفی/#سپاها/#شکلر/#غگرجی/#غگلپا/#فجام/#فرابورس/#قصفها/#نیان/#واذر/ #اتیه_ملت/#اسا/#اساس/#الیاژ/#ارزش_مسکن/#اعتبار/#بلوط/#بمان/#ترنج_ثابت/#ثبات/#جاودان/#خاتم/#خبرگان/#دانیک/#رایبد/#رزگلد/#رشد/#سورنافود/#سپر/#سیناد/#شتاب/#صایند/#طعام/#فردا/#فیروزا/#فیروزه/#لذیذ/#مانی/#ماهور/#ناوگان/#نبات/#هم_تراز/#همتا/#هوشمند/#ویستا/#پایش/#کاج/#کارا/#کاردان/#کارین/#کلید/#گنجین/
-
علی
#شفارا این. سهم. به راحتی. از 5. هزار تومان. عبور. می کند. شرکت و سهم. عالی عالی. شده است. سود اور. و…
-
Just_trade2
#فاراک از تجدید ارزیابی خبری نیست؟
-
علی
#فاهواز ارزش. و قیمت سهم. امروز حداقل بیش از 15 هزاد تومان است. نه 900 تا تک تومان
-
تحلیل و ترید
ارزش ریالی پرتفو صندوق نمک در سهام پیشتاز غذایی بخصوص غبشهر غصینو غکورش و خودکفا وبهپاک و عالیس که موتور محرک صندوق نمک میباشد ارزش به میلیارد تومان میباشد
-
انتصابات/ کی کجا رفت؟
🔺️تکذیب رسمی: تغییری در مدیرعاملی پتروشیمی خلیج فارس رخ نداده است 🔹خبرهایی که این روزها درباره عوض شدن مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس دست به دست می شود، از سوی روابط عمومی هلدینگ رد شد. 🔹طبق اعلام #فارس، چنین تصمیمی فقط زمانی قانونی است که از مسیر مقررات نهادهای مالی، به ویژه سازمان بورس، عبور کرده باشد؛ در غیر این صورت هیچ اعتباری ندارد. 🔹نکته مهم دیگر این که بدون نشست رسمی هیات مدیره هلدینگ، هیچ تغییری در این سمت رسمیت پیدا نمی کند. 🔹در پایان نیز تاکید شده که اگر تغییری برخلاف دستور رییس جمهور یا بدون ابلاغ رسمی از دفتر ریاست جمهوری اعمال شود، از نظر قانونی فاقد ارزش اجرایی است. @KiKojaRaft
-
علی
#حافرین قیمت. این سهم. و هلدینگ. امروز می بایست. حداقل. 4. هزار تومان باشد. نه 500 تا تک تومانی