جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۰۰:۱۷:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#شاخص_بورس امروز 4 تیر و مجدد در اینده صحت این پیام و خواهیم دید🎀 سال 403 و404 در رالی های بازار بهترین صندوق اهرمی موج بود ،،قبل موج یادتون باشه خود اهرم بهترین بود و من همیشه با دلایل خاص از قبل این لیدر بعدی و شکار کردم..دلیلش و بخاطر طولانی نشدن متن برش میزنم،خودتان بررسی کنید ..در اواخر مرداد 404 پیشنهادم جابجایی پله ای طلا وحتی سهام در زیان با صندوق اهرمی نارنج بود.. در اون مقطع گفتم در اینده یکی از دو صندوق نارنج و دوایکس بجای موج لیدری میکنند ودلایلش هم گفتم ..دوایکس در اون زمان زیر 700 بود الان 1800🎁 نارنج سهام کو چک وسهام چابک تر از بزرگان مثل ونوین و کالا و در سبد گذاشت ودر رالی اخیر بجای موج لیدری کرد و از رشد سهام کوچک متوسط بهترین بهره وبرد که بنظر من بازی نارنج تموم شده است ودو سه ماه فاصله داره تا بشه مثل صندوق تنبل اهرم کاریزما،نارنج میتونه در کانال 4500 تا5500 نوسان و واحدهاش و صدور بزنه ،خیلی زود خواهیم دید رشد سهام بزرگ میتونه مجدد بهتر از کوچک ها بشه،،مثل مهر 404 ،،و انتطار دارم در اینده صندوق دو ایکس یا جهش لیدری بهترین و چابک ترین صندوق اهرمی و از نارنج بگیره. دلایلش و بخام بگم متن بسیار طولانی..خودتان بررسی کنید..ومجدد میگم اگه سهامی مثل های وب ،چکاپا دارین که از سال 99 هنوز 80 درصد در زیان،،برای جبران زیان میتونین پله ای در محدوده 1500 تا2000 صندوق دو ایکس بخرین و تا پایان سال فقط بازدهیش و ببینین..جهش هم اگه 2000 تا2200 فرصت بده عالیه،،لیدر بعدی اهرمی یا دوایکس یا جهش..

لیست اخبار