#اهرم 🔹مقاومت فعلی: 4900 🔹حدضرر فعلی: 4680 🔹حدضرر قطعی( مهم): 4500 ✍ چنانچه بالای مقاومت 4900 تثبیت شود، اهداف بالاتر در دسترس است. 🔹حدضرر جهش: 2600 🔹حدضرر نارنج اهرم: 4600 🔹حد ضرر بیدار: 3200 🔹حد ضرر دارایکم: 50000 ✍صندوق های حباب منفی فوق مجموعه ای از سهام مهم (فملی، پالایشی ها، وبملت، وغدیر و…) می باشند و چنانچه حدضررهای فوق فعال شوند، حد ضرر شاخص کل و کلیت بازار( بجز هموزن های خاص و سهام خودرویی) نیز فعال می شود. 🔹به حدضرر ها پایبند باشید، زیراچنانچه زیر اعداد فوق تثبیت شوند، حمایت های بعدی فاصله نسبتاً زیادی تا حمایت های مذکور دارند. 🔹توضیحات تکمیلی: پیام صوتی
-
شهریار
#وسدید دارا یکم اهرم موج بیدار جهش و پالایش را نگاه کنید بعد مقایسه کنید با وسدید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SEI/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Elshan7777
#خاهن سلام دوستان ما 5 نفر رفتیم شرکت و با امورسهام حرف زدیم شرکت هم قشنگ داشت کار می کرد هفته پیش با دوامضا هیات مدیره مجید باویلی و حیرت انگیز سازمان بورس گفته بودن میدیم(اقای سلطانی ناشر صنعت ومعدن) توکن رو ولی فرابورس برای پذیرش 3 امضا میخواد که امور سهام گفت ما امضاهای گزارش حسابرسی گرفتیم الانم فرستادم باز امضا کنن باز مدارک ببرم فرابورس که انشالله گفت 10 ال 15 روزه امضاها میاد 15 الی 20 روز هم پذیرش فرابورس طول میکشه چون مدارک پذیرش و صورت های مالی و اساسنامه شرکت اماده هست…
-
عقاب بورس
#مسگون چرا فکر میکنن این صندوق جذابه؟ فملی که سنگین صف فروشه🔻 با منفی شدن قیمت مس جهانی هم که فشار فروش فملی بیشتر خواهد شد
-
شهریار
#وسدید سلام عاشوراست بنابراین شایسته نیست راجع به سهام و بورس مطلب بنویسیم
-
سیبیل های الکی
#وبملت افزایش قیمت دلار چه تاثیری روی وبملت در شنبه و روند کوتاه مدتش داره؟
-
Lalborzx
#فملی گفتم فملی تا 1500 اصلاح میشه مس جهانی داره سقوط ازاد می کنه همینجا 2 نفر منو مسخره کردن حالا شنبه خواهید دید چه خواهد شد..
-
Lalborzx
#فملی سقوط مس؛ هشدار برای اقتصاد جهانی مس که به دلیل ارتباط گسترده با فعالیت های صنعتی به «مستر کوپر» مشهور است، نزدیک به 3 درصد افت کرد. معمولاً کاهش قیمت مس به عنوان نشانه ای از تضعیف انتظارات رشد اقتصادی تفسیر می شود. زمانی که بازار انتظار کاهش فعالیت های صنعتی و ساختمانی را داشته باشد، تقاضا برای مس نیز کاهش پیدا می کند. به همین دلیل افت همزمان مس و نفت می تواند نشانه ای از افزایش نگرانی ها درباره رشد اقتصاد جهانی در ماه های اینده باشد.
-
محسن اسدی
#فسبزوار دوست عزیزی که گفته بود 12200 فروخته و 8000 هزینه داشته اشتباه حساب کرده.1500 میلیارد پول گاز رو دو بار حساب کرده.پس هزینه میشه 6500 یعنی 6700 میلبارد سود ناخالص.شرکت یه هزینه مالی داره و یه هزینه اداری دست بالا 400 میلیاردم بگیریم.میشه 6300 میلیارد سود خالص.همین 6 ماهه بالای 1500 میتونه پوشش بده وتا اخر سال بالای 2800
-
a.r.37
#زفجر خبری خوش برای غولهای زراعت ایران امسال بارندگی های پاییز 100 برابر حالت نرمال بلند مدت خواهد بود ! 🔷✍ امسال میلیونها هکتار زمین شرکتهای زراعی زیر کاشت محصولات خواهد رفت 👌 زشریف بیشتر زمین تو استان قزوین برای کشت پاییزه داره زفجر تو اصفهان 👌