#فسبزوار دوست عزیزی که گفته بود 12200 فروخته و 8000 هزینه داشته اشتباه حساب کرده.1500 میلیارد پول گاز رو دو بار حساب کرده.پس هزینه میشه 6500 یعنی 6700 میلبارد سود ناخالص.شرکت یه هزینه مالی داره و یه هزینه اداری دست بالا 400 میلیاردم بگیریم.میشه 6300 میلیارد سود خالص.همین 6 ماهه بالای 1500 میتونه پوشش بده وتا اخر سال بالای 2800
-
𝓘𝓬𝓱𝓲𝓰𝓸'𝓼 𝓐𝓮𝓼𝓽𝓱𝓮𝓽𝓲𝓬
به کارین میاد!
-
ساواس
#سشرق به نظر یک حلقه مفقوده اطلاعاتی داره که احتمالا بعد ها افشا بشه چون اینکه این شرکت بگه صادرات به صرفه نیست و دیگران صادرات کنند و سود کنند یه جای کار میلنگه البته که ماه پشت ابر نخواهد ماند
-
ساواس
#خودکفا هر روز که میگذره با وجود صف خرید بودن این سهم و پر نشدن حجم مبنا فاصله قیمت نسبت به ارزش ذاتی سهم بیشتر میشه همین الان هم میشه گفت قیمت نسبت به ارزش سهم زیر 20 درصد معامله میشه مبنای معاملات شما نباشه
-
ساواس
#بهپاک حالا ک امریکا میخواد به جای دلار های مسدود شده ایران بهش ذرت و گندم و سویا بده برای این سهم خوب میشه یا بد ؟
-
💋 Olya Calls You In
#الماس #النظره #روزین
-
بورس باز
#فملی یک عده میان اینجا میخوان حرف منفی بزنند و اخبار منفی بگن تا فملی به اون بزرگی رو پایین بکشند . خخخ باید بگم خسته نباشی دلاور
-
ب رضا
#شیران کاش با قطعی شدن توافقات ، محدودیت نوسان برداشته بشه و هدف دوساله شیران زودتر محقق بشه با چاشنی طرح توسعه صادرات بعد از توافق تجدید دارایی ، بالاخص طرح توسعه ای و سودسازی زیر مجموعه های هلدینگ هدف 7 برابر شدنه در کمتر از 18 ماه اینده
-
Saeed7k
#وپسا عجب بابا عجب
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#قچار هفتگی #واچلیست_ویژه چارت گویای همه چیز هست 🫣
-
آینده روشن
#وبملت شنبه بازار سهام دیدنی خواهد بود. تازه بازی داره شروع میشه دوستان.