جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sorena | hhhhadi
۲۱:۱۳:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سمگا درود خدمت همه عزیزان ، جناب مفاخری عزیز میدونم خیلی اذیت شدید در این سهم ولی باور کنید سهامداران سهم هایی هستند که ارزو دارن کاش سمگا رو جای سهمشون داشتن وشمال از 13000 تومن تا 1300 ریخته حدود 90 درصد ، سهم خبنیان ، خاهن ، و… ببنید چه بلایی سر سهامدارنشون اوردن طی 6 سال که سمگا حکم طلا داره در مقابل انها، این بار روانی منفی شاید یک سهامدار تازه وارد رو بترسونه یا نگران ناامید کنه و دینی نا خواسته گردن شما باشه ، اگر صلاح میدونید و خواسته یا به اجبار سهامدار سمگا می خواهید بمونید این چند سال که تحمل کردید این یکی دو سال هم با ارامش فرصت بدید تا نتیجه رو ببینید اینجا خیلی ها با زاویه دید متفاوت به این نتیجه رسیدیم که سمگا زمان رشدش رسیده، چه تکنیکالی و چه بنیادی و.. از زوایای مختلف سیگنال رشد داره میده پس اگر صلاح میدونید یک فرصت اخر هم به سمگا بدید قول میدم پشیمون نمیشید موفق باشید

لیست اخبار