〰️ #وپترو اگر شرایط صنعت پتروشیمی کشور به سطح قبل از جنگ برگرده یکی از گزینه های جذاب بازار خواهد بود با رونمایی از شیمی بافت. وپترو مالک چند تا دارایی مهمه: 49% شکربن 66% شدوص 63% شیمی بافت 100% سرمایه گذاری هامون کیش اما برگ برنده وپترو، شیمی بافت: وپترو حدود 63% این شرکت رو داره، با بهای تمام شده نزدیک صفر. این شرکت مالکیت 63.5 درصد سهام شرکت شیمی بافت را دارا می باشد و حدوداً معادل 50 درصد سود این هلدینگ از محل DPS از شرکت مذکور تامین می گردد. و باتوجه به اسیب به صنعت پتروشیمی کشور خوراک زیر مجموعه های این سرمایه گذاری نیز با مشکل مواجه شده است. همچنین به اطلاع می رساند شرکت شیمی بافت درمورخ 11 / 05 / 1404 نیز در بازار دوم فرابورس ایران با نماد " شیمی بافت " پذیرفته شده است و سهام ان در شرف فرایند عرضه اولیه می باشد. 😄حمایت معتبر: 3500 تومان ❌مقاومت: 5000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 9000 تومان 🗓 1405/04/03
-
خان بزرگ۲
#کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم..مجاهد بنده خان بزرگ هستم کاربریم مسدود است منو با این اسم دنبال کنید تا حسابم از مسدودیت خارج شه
-
علی
#ذوب واقعا. خنده. اور است بیش از 4 میلیون تا سهم این شرکت. مهم. و مهم. و خوب. و با ارزش. را باید بفروشی تا بتوانی یک سکه طلا بخری. در هیچ بازار بورسی. اینگونه نیست. ارزش. سهام. این شرکت. با توجه به رشد. تورم و رشد قیمت تمام کالاها. حداقل می بایست. 4 هزار تومان باشد. نه. 300 تا یک تومانی. و…
-
شهریار
#وسدید شب دوستان بخیر
-
آنلاین بورس
#بازیگر_محورها 🔋رشد شارپ طی سالهای گذشته 🔋 سپس ریزش فاصله تا سقف قیمتی #کساپا 87%- #دتولید 84%- #وگستر 83%- #ثشاهد 82%- #خکحرکه 80%- #وبرق 78%- #وگستر 77%- #زماهان 76%- #برکت 75%- #کدما 74%- #ثامان 73%- #دی 72%- #انرژی 71%_ #وملی 70%_ 🗓1405/04/04 💰@bours_online https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
شهریار
#وسدید منظور مولانا همین عالم ماده است و هر ان چه اهمیت دارد عالم معناست
-
Saeed7k
#های_وب خواهیم دید که چه خواهد شد! سهمی با 85 درصد ریزش که اگر بخواد برگرده به سقف تاریخی خودش باید باید 7 برابر بشه جز نذورات هست. اونم الان که یک سوم ارزش اسمی هست مارکت های وب کمه کم 30 همت ارزش دارد یعنی با 8 درصد ارزش ذاتی معامله می شود.
-
شهریار
#وسدید به قول ملای بلخ ، مولانا : " من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام "
-
بساتين الكتب 📚
فتور وملل 💔
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو در عمرم اینهمه اطلاعات غلط در یکجا ندیده بودم بخواب علی اقا همشو اشتباه نوشتی مخصوصا نیروگاه کهک که مربوط به ونیرو نیست خخخخخخخخخ
-
آینده نگر صبور
#پترول پتروشیمی ایلام امسال چقدرسودساخت؟