جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۲۲:۱۱:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر عدنان جان🌹 دیدی گفتم ، فعلا تا بیت 50 الی 48 رو نبینه ، نه بیت سیزن در راهه ، نه التسیزن🤚🏃‍♂️ بیت تا 59 تا ریخت و تا 48 تا هم خواهد ریخت 🚨🤚 اونجا منطقه الکتریکال کاست بیت هست و بهترین زمان خرید ، 50 الی 48 هست🏃‍♂️🤚 من انشالا رو اتر ، محدوده 1300 1100 دلار ، ورود خواهم زد به تارگت نگهداری تا زمان انتخابات 2028 ریاست جمهوری امریکا 🚨❤️ احتمال میدم اتر 1.5 الی 2 سال دیگه ، حتی اعداد 20 21 هزار دلار هم ببینه🚀🤚 البته ، من با حداکثر 10 الی 15 سبدم ، وارد این مارکت خواهم شد ، شاید از محل سیو از سپرده نقره ام یا سود نقدی مجمع فزر 🧿🤚 الله مع الصابرین❤️🧿

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار