جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیهان اکبری | 1672723az
۲۰:۵۷:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

6سال صبر کردم هرماه هم اضافه کردم ابدیده بازارم تک سهم شستا هستم صف فروش سه شنبه هم اضافه کردم بازم منتظرم صف بشه بخرم شایدم تا 300ت راه نداد 2000ت هم بشه اضافه میکنم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار