«روند صعودی بازار ادامه دار است » 🔹فاصله تا سقف قیمتی ؛ لیست راندوم بین 80% الی 90% ؛ تعداد 28 نماد 🔰 #چکاپا #کساپا #لپارس #دتولید… بین 70% الی 80% ؛ تعداد 65 نماد 🔰 #اپرداز #ولساپا #برکت #زماهان… بین 60% الی 70% ؛ تعداد 84 نماد 🔰 #فاراک #غبهار #ولغدر #خکمک… بین 50% الی 60% ؛ تعداد 78 نماد 🔰 #خگستر #ختور #اخابر #کاما… 🗓1405/04/03 @departeman_ir https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
I’m mOj TaBa
#کترام و حالا بعد از 6 سال مجدد داره خبرهایی به گوش میرسه از اصفهان ….. قطعا این سهم شگفتی ساز امسال خواهد بود ، کترام 260 تومنی به خاطره ها خواهد پیوست .
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 24 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه
-
دیدگاه سعید مبشری
#تکنو 12 مرداد در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس فرصت هایی طلایی هدیه داد و تا بیشترین قیمت 27 خرداد : 686 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید تکنو دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
یزدان ابراهیمی
#غالبر // حمایت 38 فیبوناچی را از دست داد.
-
Hoh
#وپترو وپترو سال 94 150 ورسیدن به 3000 تومان و4 سال استراحت از اینجا هدف 40 هزار تومان با احتساب افزایش سرمایه خواهد رفت
-
فزر ممنون اقای افشار عزیز