جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| manali1978
۲۱:۴۱:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

غکورش این سهم حالا حالا اصلاح ندارد.فروختی دیگه نمی تونی بخری برادر.اندیکاتور و… در مقابل ورود نقدینگی به بازار و بخصوص سهام های گلچین بازار با گزارشات سود سازی بالا مثل یک شوخی می ماند .سهام تان را صف بچسبید.با امدن گزارش خرداد ماه یک افشا الف سنگین داریم.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار