#ونیرو و اما سخن اخر بر می گردد به همه کاره شرکت یعنی سهامدار عمده مدیریت سرمایه گذاری ایران با تصمیم گیری های کند و محافظه کارانه، سرعت رشد ونیرو را سال ها عقب انداخته است. تامین مالی پروژه ها به موقع انجام نشده و همین کم کاری باعث توقف و نیمه کاره ماندن طرح های نیروگاهی شده است. گزارش دهی دیرهنگام و نبود شفافیت، اعتماد بازار را کاهش داده و ارزش سهم را پایین نگه داشته است. در مجموع، عملکرد سهامدار عمده نه تنها کمکی به توسعه ونیرو نکرده، بلکه یکی از عوامل اصلی رکود و عقب ماندگی شرکت بوده است.
-
مسعود دهقانی
کپارس سهم درگیر مقاومت 1000 هست در صورت تثبیت میریم برای 1200
-
مسعود دهقانی
فسوژ شایعات تقسیم سود 10 درصدی برای امسال باعث خراب شدن روند سهم شد و فشار فروش گرفت حال باید دید 1 شنبه چیکار میکنن من بشخصه 3 شنبه میانگین 1054 اضاف کردم
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
باشگاه بورس
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
روح اله افشار
فزر دقیقا ، اقا سعید 👌🌹 برای همین ، من همیشه تمام سناریوها رو محتمل می دونم و به هر سناریویی وزن درصدی میدم و طبق شخصیت ، شرایط اقتصادی و تحلیل خودم ، سبد می چینم🤚🌹 دیگه سن و شرایطی نیستم که بخوام هیجان و ریسک بکنم 🤚 اصطلاحا ، شب ها ، اروم می خوابم ❤️🧿🤚 رهرو ان نیست که گه تند و گه اهسته رود رهرو ان ست که اهسته و پیوسته رود
-
Boursight
با توجه به اینکه #وپارس و #وگردش جز سهام اصلی مورد تایید ما هستن و قبلا هم چارت بلندمدت شون بررسی شده سعی میکنم چارت شونو اپدیت کنم فقط
-
رحمان رحیمی
وسدید خودم اشتباه کردم 2سال پیش خریدم وسدید ولی الان موقع خرید وسدید هستش انبار پر کنید از برگهای وسدید
-
سلمان خان
گشان رویا فروشی در گشان ممنوع ❌❌❌❌ رویای خبر بزرگترین قرداد ایران در 3 سال پیش خیلیها رو در 5 و 300 ترغیب ب خرید کرد ولی باضرر 70 درصدی مواجه شدند
-
sajad.slm00
فزر فزر طبق اون چیزی که خودش گفته سود میسازم p/e 3/3 داره ولی بازار اینو قبول نداره و طبق اون چیزی که تحلیل ها میگه میسازه p/e 4/8 داره پس هنوزم سهم ارزندست و نگهداری توصیه میشه ولی عیار توصیه نمیشه
-
آنلاین بورس
💰 #سهام_دلاری 💰 سهام دلاری کدام سهام هستند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 🟢پالایشگاهی و پتروشیمی #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان 🟢فلزات #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین 🟢استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04 💰@bours_online