زماهان در گروه خودش ، در کل بازار یکی از جامانده ترینها هست و به زودی استارت میزنه، سهم خیلی کف هست و یک رشد بالا در پیش داره. روز کاری قبل مشخص بود دنبال فروشنده بود
-
نارنج اهرم اقای ایروانی نقرین با 30 درصد خارج شم و به دو ایکس وارد شم؟
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
#ونیرو تحلیل درخواستی اعضای کانال در صورت تثبیت قیمت روی کف کانال در محدوده 3120 ریال در بلندمدت پتانسیل رشد تا محدوده قیمتی 5710 ریال را دارد 🟩 #ونیرو سرمایه گذاری نیرو (بورس) مقاومت 5: 4,335 ( +54%) قدرت: 2 مقاومت 4: 4,171 ( +48%) قدرت: 7 مقاومت 3: 3,926 ( +39%) قدرت: 3 مقاومت 2: 3,677 ( +30%) قدرت: 11 مقاومت 1: 3,376 ( +20%) قدرت: 4 اخرین قیمت: 2822 حمایت 1: 2,818 ( -0%) قدرت: 4 حمایت 2: 2,612 ( -7%) قدرت: 3 حمایت 3: 2,201 ( -22%) قدرت: 3 حمایت 4: 2,036 ( -28%) قدرت: 5 حمایت 5: 1,894 ( -33%) قدرت: 9 @nurani_mohammad
-
گلدا در کل هرچه رشد شاخص بیشتر شد از ورود به نمادهای با مارکت کپ پایین خودداری کنید ، ریسک بازیگر محوری و دوطرفه زدن روتابلو و دستکاری گزارشات از خرید نمادهای اهرمی هم بیشتره و امکان گیر افتادن در صف فروش بالاست از چوبین و زیان 12 درصدی در نماد اروند در این مارکت گاوی ، جویا شید
-
Ali
#شاخص_بورس بعد از 6 سال سهم وپارس رو دارم که دو ساله به اندازه خود سهم درامد داره ولی سهامش تکون نمیخوره و p/e 1 همین الان و باز تکون نمیخوره فساد از این واضح تر کسی دیده. حالا سهامدار به کجا باید شکایت کنه
-
گلچین اطلاعات بورسی درشرایط خاص🌹 کانال ضمن خدمت Ltms1_Online@ و
#فارس صف خریدش سنگین شد تو این بازار و این نماد شاخص ساز توصیه به خرید و فروش نیست
-
فزر اصلا ی چند روز به پرتفوی فزر نگاه نکنین
-
دپارتمان بورس
نمادهای جامانده از رشد اخیر بازار ؛ فاصله تاسقف قیمتی 🔰 #چکاپا 88%- #ولساپا 80%- #کساپا 87%- #برکت 79%- #وشمال 86%- #خپارس 77%- #بنو 85%- #کدما 76%- #لپارس 84%- #ثامان 75%- #های وب83%- #دی 74%- #دتولید 82%- #انرژی 73%- #وگستر 82%- #حاسا 72%- #سفاسی 82%- #کرمان 71%- #فلات 81%- #غبهار 70%- #شپترو 80%- #خگستر 69%- #خمحرکه 70%- #غدشت 68%- 🗓1405/04/03 @departeman_ir
-
وڵاتەڪـــەم خـــامـــسان
ژیری ده سکرد (هوش مصنوعی) به هاران خامسان @khamsann
-
Saeed T
فملی انس جهانی همینجوری داره میاد پایین ولی بازارگردان دلارو همینجوری داره بالا میبره که قیمت طلا پایین نیاد از دیروز 10 هزارتومن تتر رفته بالا… الان طلا باید گرمی 14 میلیون و 500 هزار باشه چی بگم
-
Saeed T
شپنا انس جهانی همینجوری داره میاد پایین ولی بازارگردان دلارو همینجوری داره بالا میبره که قیمت طلا پایین نیاد از دیروز 10 هزارتومن تتر رفته بالا… الان طلا باید گرمی 14 میلیون و 500 هزار باشه.