جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ali | 1365ff12
۲۱:۳۶:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شاخص_بورس بعد از 6 سال سهم وپارس رو دارم که دو ساله به اندازه خود سهم درامد داره ولی سهامش تکون نمیخوره و p/e 1 همین الان و باز تکون نمیخوره فساد از این واضح تر کسی دیده. حالا سهامدار به کجا باید شکایت کنه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار