فملی انس جهانی همینجوری داره میاد پایین ولی بازارگردان دلارو همینجوری داره بالا میبره که قیمت طلا پایین نیاد از دیروز 10 هزارتومن تتر رفته بالا… الان طلا باید گرمی 14 میلیون و 500 هزار باشه چی بگم
-
I’m mOj TaBa
#کترام و حالا بعد از 6 سال مجدد داره خبرهایی به گوش میرسه از اصفهان ….. قطعا این سهم شگفتی ساز امسال خواهد بود ، کترام 260 تومنی به خاطره ها خواهد پیوست .
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 24 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه
-
دیدگاه سعید مبشری
#تکنو 12 مرداد در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس فرصت هایی طلایی هدیه داد و تا بیشترین قیمت 27 خرداد : 686 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید تکنو دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
یزدان ابراهیمی
#غالبر // حمایت 38 فیبوناچی را از دست داد.
-
Hoh
#وپترو وپترو سال 94 150 ورسیدن به 3000 تومان و4 سال استراحت از اینجا هدف 40 هزار تومان با احتساب افزایش سرمایه خواهد رفت
-
فزر ممنون اقای افشار عزیز