#ونیرو تحلیل درخواستی اعضای کانال در صورت تثبیت قیمت روی کف کانال در محدوده 3120 ریال در بلندمدت پتانسیل رشد تا محدوده قیمتی 5710 ریال را دارد 🟩 #ونیرو سرمایه گذاری نیرو (بورس) مقاومت 5: 4,335 ( +54%) قدرت: 2 مقاومت 4: 4,171 ( +48%) قدرت: 7 مقاومت 3: 3,926 ( +39%) قدرت: 3 مقاومت 2: 3,677 ( +30%) قدرت: 11 مقاومت 1: 3,376 ( +20%) قدرت: 4 اخرین قیمت: 2822 حمایت 1: 2,818 ( -0%) قدرت: 4 حمایت 2: 2,612 ( -7%) قدرت: 3 حمایت 3: 2,201 ( -22%) قدرت: 3 حمایت 4: 2,036 ( -28%) قدرت: 5 حمایت 5: 1,894 ( -33%) قدرت: 9 @nurani_mohammad
-
Jim SRT
وسینا رمپنا رو فروختم اومدم این بدرد نخور رو خریدم واقعا پشیمونم
-
شپنا ریزش شدید قیمت ملک و خودرو و طلا و دلار و شروع رشد بورس ن.ش
-
m.a.t
#عیار انس جهانی طلا وارد ریزش بلند مدت چند ساله خودش شده است . خیلی ها هنوز توهم انس 5000 و 5500 دلاری را دارند , همش خواب و خیال هست . در چند دهه گذشته در معاملات انس هر زمان روند تایم فریم هفتگی و ماهیانه نزولی شده , یک روند اصلاحی فرسایشی و روند نزولی 3 تا 4 ساله را تجریه کرده است . در این روند جاری , با زدن کف 4100 دلار در تایم هفتگی و ماهیانه , روند ریزشی بلند مدت تایید شده است . فعلا تا چند ماه اینده , خبری در صندوق های طلا نیست . ممکن هست با توجه به قیمت دلار , ریزش قیمتی زیادی را نداشته باشند , ولی مطمینا اصلاح زمانی را خواهند داشت . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در میان مدت سود خوبی نخواهد داشت , در بهترین حالت دچار خواب سرمایه خواهد شد .
-
یزدان ابراهیمی
#ثفارس //
-
شاهان
#وگردش وگردش از دیگر سهمهای معرفی شده که در موج قوی 3 قرار دارد با تارگت اولیه 385 تومان.. این سهم 800 تومان را هم خواهد دید…
-
حامد حامدی
اهرم کسانی که چهارشنبه ریسک کردن و ض بخصوص ضستا خریدند انشالله شنبه سود تپل
-
m.a.t
#شاخص_بورس انس جهانی طلا وارد ریزش بلند مدت چند ساله خودش شده است . خیلی ها هنوز توهم انس 5000 و 5500 دلاری را دارند , همش خواب و خیال هست . در چند دهه گذشته در معاملات انس هر زمان روند تایم فریم هفتگی و ماهیانه نزولی شده , یک روند اصلاحی فرسایشی و روند نزولی 3 تا 4 ساله را تجریه کرده است . در این روند جاری , با زدن کف 4100 دلار در تایم هفتگی و ماهیانه , روند ریزشی بلند مدت تایید شده است . فعلا تا چند ماه اینده , خبری در صندوق های طلا نیست . ممکن هست با توجه به قیمت دلار , ریزش قیمتی زیادی را نداشته باشند , ولی مطمینا اصلاح زمانی را خواهند داشت . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در میان مدت سود خوبی نخواهد داشت , در بهترین حالت دچار خواب سرمایه خواهد شد .
-
یزدان ابراهیمی
#ثشرق // از RET(61) فیبوناچی هم عبور کرد!
-
rad
گلدا واینکه نظرتون راجع به نماد بهپاک بفرمایید.سپاسگزارم
-
کانال حاج علی
گروه بانکی به شدت ارزنده و مناسب نگهداری در سبد سرمایه ؛ شناسایی سود از محل نرخ تسعیر ارز ؛ به ترتیب الویت ؛ #وبملت #وپارس #ونوین #وپاسار… #دارایکم ارزنده 23% حباب منفی قیمت (nav) = 680.000﷼ قیمت پایانی = 519.000﷼ 🗓1405/04/03