جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
قاسم هاشمی | gh13581358
۱۹:۴۲:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

ثشاهد اتفاقا اشتباه شما جاییه که همش با قیمت 99 سقف قیمتی مقایسه میکنید ابتدای 98. وارد سهم شدم و نزدیک سقف با 3000% در صد سود فقط سیو سود کردم اصل سرمایه رو خارج نکردم ، مجدد وقتی به زیر1500. اومد خرید زدم تا خوده خوده کف که البته بیشتر خریدهام زیر 900 بود و اون رشد 300% رو هم گرفتم مجدد اصل سرمایه باقی موند و تا همین کف پارسالم سهام بیشتری با سودهام خریدم لانم محدوده 2500 سیو سود میکنم و مجدد بعد اصلاح سنگینتر میخرم واسه هدف نهایی ،همین الانشم حتی بخوام بابت این سه چهار ماه سیو سود کنم که هرگز نمیکنم نزدیک. 3/5 میلیارد فقط سود خرید کفمه، کار هر کسی نیست بتونه این سودها رو از ثشاهد بگیره ولی بنده گرفتم و مجدد هم خواهم گرفت

لیست اخبار