#بجهرم ارزش هر سهم 1200 تومن حداقل
-
تپکو اگه چیزی می دونی بگو مبهم حرف نزن همین جوری که نمیشه بگی افشا داره این حرف حق ناس داره
-
Golden_Men
زماهان در گروه خودش ، در کل بازار یکی از جامانده ترینها هست و به زودی استارت میزنه، سهم خیلی کف هست و یک رشد بالا در پیش داره. روز کاری قبل مشخص بود دنبال فروشنده بود
-
فملی این استدلال اصلا درست نیست ! پس نفت هم ریزش داره ایا سهام پالایشی هم ریزش دارند ! مولفه های بنیادی رشد فروش و رشد سوداوری و فاصله زیاد با ارزش دلاری باعث میشه فملی همچنان رو به رشد باشه
-
گشان سهامداران مظلوم پدیده، اسیر حرف وحدیث وموارد رسانه ای وروانی وکلمات به ظاهر قشنگ ودلسوزانه نشوید! سهمتون رو به قول دوستمون سیم خاردار بکشیدوفریب نخورید! درنوسان ها استرس نداشته باشیدکه گذراست واینده ی گشان بسیار روشن می باشد.
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #اریا 🟢 در صورتی که تحریم های مربوط به صنعت پتروشیمی برطرف شود یکی از سهام بسیار جذاب بازار همین شرکت می باشد. 🌟 اصلاح زیادی هم برای ان متصور نیستیم و به نظر می رسد میتوان روی همین محدوده خرید خوبی داشت. 😄حمایت معتبر: 3400 تومان ❌مقاومت: 4200 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 5300 تومان 🗓 1405/04/03
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #پترول 🌟 با یک سوپر خبر از واگذاری شرکت پتروشیمی اوات اورامان به مبلغ 1436 میلیارد تومان به شرکت پتروشیمی بندر امام و شناسایی سود 1388 میلیارد تومانی معادل 60% سود سال گذشته بازگشایی خوبی داشت. 📈 به نحوی که همچنان تقاضای خوبی در صف خرید دارد و به نظر می رسد تا هدف 300 تومان مانعی برای رشد نداشته باشد. 😄حمایت معتبر: 150 تومان ❌مقاومت: 200 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 300 تومان 🗓 1405/04/03
-
Satrap537
فاراک که پایین میاد و روندش نزولی
-
Hamid Mosavi
غالبر سهمی که صف فروش باشه رو میشه جمع کرد ، سهمی که خودشو به صف فروش زده را هرگز !!!! اینا باید ببینیم تا کجا تصمیم دارن سهم رو پایین بکشن، البته بعدش هم کف سازی و نگهداری سهم در کف تا همین تعداد اندک سهامدار را هم فراری دهند !!!
-
Redo
#برکت بازدهی سهام گروه برکت رو با تیپیکو مقایسه کنید ، دسبحان دسبحا دتولید دسانکو همشون افتضاح بودند!!!همه ذبرگشتن به ارزش دلاری سال 98