جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hajian.reza
۲۰:۰۸:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فملی این استدلال اصلا درست نیست ! پس نفت هم ریزش داره ایا سهام پالایشی هم ریزش دارند ! مولفه های بنیادی رشد فروش و رشد سوداوری و فاصله زیاد با ارزش دلاری باعث میشه فملی همچنان رو به رشد باشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار