جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hamid Mosavi | dehmordi.101
۲۰:۰۵:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

غالبر سهمی که صف فروش باشه رو میشه جمع کرد ، سهمی که خودشو به صف فروش زده را هرگز !!!! اینا باید ببینیم تا کجا تصمیم دارن سهم رو پایین بکشن، البته بعدش هم کف سازی و نگهداری سهم در کف تا همین تعداد اندک سهامدار را هم فراری دهند !!!

لیست اخبار