#فولاژ #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #فولاد_الیاژی_ایران •️ شرکت فولاد الیاژی ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,407,883 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 348 درصد رشد داشته است. •️ فولاژ با سرمایه ثبت شده 58,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 152,099,615 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 167 درصد رشد داشته است.
-
R.A
سلام وقت بخیر دوستان من در روز چهارشنبه 4/5میلیون برگ سهم حفاری خریداری کردم به امید اینکه روند سهم مثبت باشه
-
سلمان خان
گشان 📌روی سهم تعصب نداشته باشید فعلا با روند صعودی بورس گشان هم رشد خواهد کرد بعدش خالی میکنند و شما میمانید و ارزوها و رویاها بازیگر گشان هم توی این 12 سال خوب میداند با نوسان گرفتن سود خیلی بیشتری نصیبش خواهد شد با سهم ازدواج کنید شما میمانید و ارزوی ارزش واقعی گشان
-
آینده نگر صبور
#فسوژ اطلاعات عالی وکامل تولید طرح توسعه هم نیمه دوم سال شروع میشه
-
سامان صادقی
شپدیس حواستون به اروند هم باشه اصلاح خوبی کرده هر وقت حجم زیادی خورد و صف فروش خواست جمع بشه وارد بشید
-
شستا حداقل پنجاه نفر دیدم طلا خریدن گرمی 22تومن الان دارن میپیچن به خودشون پول درشد دنبال بازاری میره که کسی امیدی بهش نداره و یکدفعه میبرتش بالا
-
فسبزوار سرود سهم بسیار ارزنده ای هست مخصوصا قسمت صادراتیش که داره کولاک می کنه و تقسیم سود 95 درصدیش فسبزوار هم امسال بعد از چند سال از خواب زمستانی بلند شده و افق خوبی براش متصور هستیم . اینکه سهم امسال بتونه 2000 را بسازه شکی نیست و پ بر ای فوروارد 2.5 داره الان فسبزوار سود را برج 12 میده فرود مهر سال بعد فرود از نظر من ریسک سیستماتیک کمتری داره چون نرخ ارز تغییر کنه سریع در گزارش ماهانه تاثیر داره ولی فسبزوار اینطوری نیست
-
خکاوه یادم نمیره چند سال پیش خکاوه و خاور حدود 50 تومن خریدم بعدها خکاوه رسید 3000 تومن پرتفومو نشون میدادم باور نمیکرد الان همون دوران داره تکرار میشه امیدوارم در اینده هیچکس حسرت این روزارو نخوره
-
روزنامه سپهرغرب
⭕️عرضه اولیه ها در بورس تقویت می شود 🔸️در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر می برد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است. @sepehrgharb
-
سمگا #سمگا ،اقای روحانی یک سوال داشتم ،شاید شما جوابش رو بدونید ،اقای روحانی، حقوقی های درصدی که مثلا 6 تا 7 سال سهامدار هستند ،مثلا اگر 7 سال پیش 10 میلیون دلار از این سهم رو خریدن،با این قیمت دلار اکنون و ریزش سهم شاید 1 میلیون دلار داریشون باشه ،از نظر دلاری ،ایا اینا ضرر کردنند ؟
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستانی که مثل ما فول انرژی دارند این سهم پروژه شداست و سهام پروژه شد حداقل 300درصد سود میدهند درقیمت 1100تومن معرفی کردیم و تا 200 درصد سود ازش نگیریم خروج نمیزنیم اگر ندارید گوشه پورتفوخود هرروزنگاهش کنید که چه الماسی را به 400نفر فالور عزیز معرفی کردم 💚💚💚