#شپلی امروز. می بایست با توجه به رشد قیمت تمام کالاها. انهم طی 7 سال. اخیر. بین 30 تا بیش از 90 برابر شدن انها. برای رشد بورس نیز. میانگین گرفته شود در جهت. رشد. و ارتقا. قیمت سهم ها. تا ارزش سرمایه سهامداران. با دیگر بازارها. به رشد. و تعادل برسد. وقتی مسکن. و طلا. و سکه. و خودرو. و لوازم خانگی. و خودرویی. و…در طی 7 سال بشدت رشد می کنند. قطعا نیاز است. توجه به رشد. سرمایه هایی که وارد تولید. و حمایت از تولید شده. در بورس نیم نگاهی. شود. امروز اگر قیمت سهم 5 هزار تومان هم در کوتاه مدت بشود. باز خوشحالی ندارد. چون. رشد تورم. کالاها. بشدت بیشتر از بورس است. امید است. این سهم با ارزش بالا. به جایگاه ارزشی خودش. زودتر. برسد. انشاا…
-
اهرم از نمادهای پروژه شده مثل انرژی دوری کنید.یکدفعه رو سقف ها سر سهامدار اوار میکنن و فرار…
-
اهورا مزدا
#اروند با بررسی که انجام دادم البته نظر شخصی این بود که با این شرایط سخت شرکت اروند با تغییر نظرم که 5600برای ورود بود به 4800تغییر دادم در غیرر این صورت برای من از لیست خارج خواهد شد
-
اهرم طلای جهانی مهمترین حمایت خودش رو از دست داد شنبه صندق های طلا صف فروش
-
کانال عرضه اولیه وپذیره نویسی ها
شرکت تامین سرمایه طاووس خاورمیانه مجوز سبدگردانی دریافت کرد صفحه اصلی/رسانه/شرکت تامین سرمایه طاووس خاورمیانه مجوز سبدگردانی دریافت کرد اخبار1405/3/26  شرکت «تامین سرمایه طاووس خاورمیانه» به طور رسمی مجوز فعالیت سبدگردانی خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد. با صدور این مجوز و پس از پذیره نویسی موفق سهام، شرکت تامین سرمایه طاووس خاورمیانه - که بازوی تامین مالی و مدیریت دارایی خانواده بانک خاورمیانه در بازار سرمایه است - به جمع نهادهای مالی دارای مجوز سبدگردانی پیوست. علاقه مندان به سرمایه گذاری اختصاصی در ابزارهای مختلف بازار سرمایه با سطوح ریسک پذیری متفاوت، می توانند جهت تشکیل سبد، به صورت حضوری به دفتر این شرکت مراجعه کنند. https://tmeib.ir/ https://tmeib.ir/media
-
حدیث رجبی
نهال دوستان اگر بخواهیم قیمت زعفران را بر اساس قانون عرضه و تقاضا پیش بینی کنیم، بازه تیر، مرداد و شهریور (یعنی اواخر تابستان) یکی از حساس ترین زمان هاست. در واقع در این سه ماه، بازار با یک وضعیت خاص روبروست: کمترین موجودی (Low Stock): محصول سال قبل تقریباً تمام شده و محصول جدید هنوز برداشت نشده است. فشار تقاضا: بسیاری از صنایع غذایی، کارخانجات یا حتی کسانی که برای ذخیره کردن یا صادرات اماده می شوند، در این بازه شروع به خرید می کنند. احتمال گرانی: به دلیل اینکه "عرضه" در کمترین حالت خود است، احتمال اینکه قیمت ها در این سه ماه بالا باشد بسیار زیاد است.
-
دیران پولبکشم زد از همینجا تا 700 و بعدش تا 1400
-
کاما علت پیامای اینا فقط و فقط یه چیزه دو ماه قبل که بورس بسته بود این دوستان میگفتن کاما خوب نیست و فروخته بودن قبل تعطیلی بورس ما خیلی ازش تعریف میکردیم موقع بازگشایی در حرکت اعجاب اور واسه این دوستان 40 درصد تو یک روز بازدهی داد. مشخصا هرکس قبل تهطیلی بورس فروخته باشه ناراحت میشه علاوه بر اون 40 درصد ، 30 درصد دیگه هم داد و بازدهیش به 70 درصد رسید و تازه اول راهشه و خیلی مونده تا تارگت نهایی حالا این بین کسانی بودن که قبل تعطیلی سهامشون چه کاما چه غیر از کاما را فروخته بودن و رفتن طلا گرمی 20 تومن خریدن ولی طلا شده 16 تومن مشخصا ناراحتی این دوستان دو چندان میشه چون هم از سود سهام جاموندن و هم تو طلا و دلار زیان کردن. یکسری هم که رفتن ولاعتماد خریدن و دوساله پولیشون بلوکه اس اصلا هیچی به هیچی
-
فارس سلام دوستان عزیز . وقتی چند روز گذشته که کل بازار قرمز شد فارس اینچنین مقاومت کرد و مثبت ماند ، مطمین باشید دیگه در چند هفته اینده که حال بازار بسیار خوب خواهد بود ، فارس یک سهم استثنایی می شود و ورود به ان مشکل تر . پتانسیل رشد بالا دارد بخصوص که EMA و DOUBLE EMA به تازگی سیگنال ورود داده اند . و سیگنال MACD در بهترین و کف ترین موقعیت خود قرار دارد . به راحتی و با لذت سهامداری کنید .
-
روح اله افشار
فزر بچه ها🌹 میخوام تجربه شخصی خودم رو در خصوص سپرده شمش نقره و صبر کردن ، بگم خدمتتون❤️🤚 من پارسال ، حدود 14 کیلو سپرده نقره روی کیلویی 210 میلیون ت از بورس کالا خریدم و حتی یکی دو ماه تا کیلویی 180 م ت هم پایین رفت، ولی نفروختم ، بعدش تا کیلویی 800 900 م ت هم رفت ، من 4 کیلوشو رو 400 و 5 کیلو رو روی 600 فروختم اومدم فزر و فملی اضافه کردم❤️🧿 امسال هم حدود 9 کیلو متوسط 450 میلیون خریدم از محل سیو سود فملی و عیار خریدم و الان کیلویی 360 م معامله میشه و حدود 15 درصد مثلا تو ضررم 😄🤚 تحلیل شخصی من اینه ؛ نقره تا شهریور 1405 ، گرمی 1025 رو می بینه و سال دیگه این موقع ها ، حتی گرمی 2 میلیون رو شاید ببینه ، پس تا جاییکه بتونم اضافه خواهم کرد ❤️🧿🤚
-
hadi
#تپکو از سال 99 تا الان با سهم هستیم ولی دیگه صبرمون داره سرریز میشه معلوم نیست تا کی این اوضاع سهم روبه راه میشه خدا داند وحقوقی بی وجدان!!!