جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی شهبازی | aqa
۱۸:۲۷:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

پترول در گزارش سه ماه چهارمP/e میاد زیر 2… مجمع پتروشیمی ایلام و ارغوان گستر هم با گزارشات عالی از روند سوددهی برگزار شد…صبور باشید و یک دونه نفروشید… صف خرید شنبه بالای 400m خواهد بود… اهداف بسیار بالاست ،به نظرات مخالف هیچ اهمیتی ندهید.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار