عیار فقط یه چیزی رو شنبه مطمین هستم و حاضرم ش ر ط بزارم سرش که حتما صف خرید است اونم سهمی نیست به جز شپنا
-
Hamid
#شگستر اینکه در 4 هنت سود بسازه در حالت ایده ال و فول ظرفیت و شرایط پایدار و وضعیت استیبل و مدیریت کارامد و… ممکن است اتفاق بیفتد ولی این شرایط برا این شرکت و وضعیت فعلی کشور کجا سراغ داری ضمنا من خودم سهامدار خدا کنه 40 همت سود بسازه
-
علیرضا
شبریز نفت بشدت کاهشی پالایش ها چطور میشن
-
فملی دوست عزیز کاهش یا افزایش قیمت مس در کوتاه مدت هیچ تاثیری نداره روی سهم.برای اینکه ارزش یک سهم رو بدونی ببین چقدر فروشش رشد داشته یا صادرات داشته.در مورد فملی قطعا هم افزایش رشد شدید فروش داشته هم رشد صادرات.با این جو مثبتی هم که حاکم شده دیگه نمیشه جلوی رشد همچین سهمی رو گرفت.واقعا نمیشه قیمتی روی این سهم تعیین کرد فقط میشه گفت فروشنده این سهم بازی رو بدجوری میبازه
-
غالبر غالبر ثتوسای دیگر است . . .
-
قاسم هاشمی
ثشاهد اتفاقا اشتباه شما جاییه که همش با قیمت 99 سقف قیمتی مقایسه میکنید ابتدای 98. وارد سهم شدم و نزدیک سقف با 3000% در صد سود فقط سیو سود کردم اصل سرمایه رو خارج نکردم ، مجدد وقتی به زیر1500. اومد خرید زدم تا خوده خوده کف که البته بیشتر خریدهام زیر 900 بود و اون رشد 300% رو هم گرفتم مجدد اصل سرمایه باقی موند و تا همین کف پارسالم سهام بیشتری با سودهام خریدم لانم محدوده 2500 سیو سود میکنم و مجدد بعد اصلاح سنگینتر میخرم واسه هدف نهایی ،همین الانشم حتی بخوام بابت این سه چهار ماه سیو سود کنم که هرگز نمیکنم نزدیک. 3/5 میلیارد فقط سود خرید کفمه، کار هر کسی نیست بتونه این سودها رو از ثشاهد بگیره ولی بنده گرفتم و مجدد هم خواهم گرفت
-
علیرضا
شپنا با این قیمت نفت شنبه پالایش ها چی میشن
-
Kamal
#خودرو چرا الان که شرایط هست دامنه نوسان را 1_تا دامنه10+نمیکنید؟؟؟؟؟ ایا چه کسانی میلیاردی روزانه سود وسهامداران حفیقی باید ضرر مضاعف کنند. بیت المال خوردن نداره مخصوصا عامه مردم
-
حمیدرضا شیخی
اروند تصور می کنم یکی از جالب ترین و غیربدیهی ترین نتایجی که اقتصاد مالی به ما یاد میده اینه که یک شرکت عالی، لزوماً یک سرمایه گذاری عالی نیست. در نگاه اول این جمله عجیب به نظر میرسه. بیشتر ما ناخوداگاه تصور می کنیم هر چه سوداوری، بازده دارایی (ROA) یا بازده سرمایه گذاری (ROI) یک شرکت بالاتر باشه، سهامدارانش هم باید بازده بیشتری کسب کنن. اما بازار سهام اینجوری کار نمیکنه. دلیلش ساده هست. بازده سرمایه گذاری فقط به کیفیت کسب وکار بستگی نداره؛ به انتظاراتی که از قبل در قیمت سهام منعکس شدن هم مربوطه. فرض کنید دو شرکت وجود دارن. یکی یک کسب وکار فوق العاده هست و همه هم از فوق العاده بودنش خبر دارن. اون یکی شرکت معمولی که انتظارات بسیار پایینی دربارش وجود داره. در چنین شرایطی حتی اگر شرکت اول عملکرد عملیاتی بهتری داشته باشه، ممکنه بازدهی کمتری نصیب سهامدارانش بشه. چون چیزی که بازده سرمایه گذاری رو تعیین می کنه، صرفاً کیفیت شرکت نیست؛ فاصله بین واقعیت و انتظارات بازاره. به همین دلیله که در دنیای واقعی گاهی شرکت هایی با فاندامنتال بسیار قوی، سال ها بازدهی ناامیدکننده دارن و در مقابل شرکت هایی با کیفیت متوسط، بازدهی چشمگیری برای سهامداران ایجاد می کنن. اقتصاد مالی به ما یاد میده که بین «کیفیت یک کسب وکار» و «کیفیت یک سرمایه گذاری» تفاوت قایل بشیم. این دو الزاماً یک چیز نیستن.
-
نوسان گیری مدرن
هیچگاه تا این حد در بازار سهام ایالات متحده اهرم وجود نداشته است. دارایی های تحت مدیریت (AUM) صندوق های قابل معامله در بورس اوراق بهادار ایالات متحده به رکورد 198 میلیارد دلار رسید. این رقم از زمان بازار نزولی 2022 بیش از دو برابر شده است. دارایی تحت مدیریت در صندوق های قابل معامله در بورس اوراق بهادار Nasdaq 100 با 3 برابر اهرم، به تنهایی حدود 40 میلیارد دلار است. در عین حال، دارایی تحت مدیریت در صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار نیمه هادی با 3 برابر اهرم، به نام SOXL، به رکورد حدود 35 میلیارد دلار رسیده است. Join:『 @modern_navasan 』
-
x625 555
سینرژی هیییییی اواخر اردیبهشت اعلام خروج کردیم و رفتیم بورس صندوق اهرمی پالایش و دارایکم خریدیم امیدوارم یه روز نوبت سهامدارای سینرژی هم بشه از توجه شما بسیار ممنونم اف کامل