جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| afshin.trade
۱۸:۰۸:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

پالایش به گفته خودش دوشنبه بعد از بازگشایی در صف فروش سهمش فروخته.. اول که میگفت معاملات باید ابطال بشود الان فروخته میخواد مجدد ورود بزنه نمیتونه… چند روزه یکسره داره میگه قیمت نفت اومده پایین…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار