شپنا شنبه / نهایت یکشنبه / چارتم درسته!
-
شهریار
#وسدید من در شغل خودم ، بخدا ، اول خودم رو جای شخص طرف معامله قرار می دهم و سعی میکنم شرایط جوری رقم بخورد که هر دو منتفع شویم نه فقط من یا بیشتر من . .ولی این شرکتهای بورس فقط منفعت خودشان در اولویت است
-
شهریار
#وسدید این عدم پاسخگویی منحصر به الان که شرایط اضطراری است نمی باشد همیشه اینگونه بوده است
-
بورسی
#زملارد امسال سال زراعتی هاست بدون ریسک همیشه هم مصرف
-
شهریار
#وسدید گویی ملک طلق شان است ما را به هیچ انگاشته اند
-
شهریار
#وسدید مدیران و تصمیم گیران شرکت ، هیچ ارزش و اهمیتی برای سهامداران قایل نیستند که اگر بودند عاقبت ، اینی که هست نبود
-
باشگاه بورس
#ختور #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 496 میلیارد تومان 🔝 رش فروش نسبت به ماه قبل 57% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 187% 🔴 P/E ttm: 3.21 🟢 p/e forward: 6.71 🗓 1405/04/03
-
بورس وان
#ختور #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 496 میلیارد تومان 🔝 رش فروش نسبت به ماه قبل 57% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 187% 🔴 P/E ttm: 3.21 🟢 p/e forward: 6.71 🗓 1405/04/03
-
شهریار
#وسدید وسدید بالقوه زیانده است
-
Hhhhhk
#سخزر پیش بینی من از فروش خرداد حدود 450 میلیارده و سود امسال هم بین 120 تا 130 خواهد بود یعنی p/e 4
-
IrEcoAi
#جم_پیلن پس از اصلاح قابل توجهی که انجام داده بارسیدن به محدوده حمایتی واکنش مثبت داده و درحال حاضر کم ریسک هست. حمایت ها به ترتیب 14688و 13801 اهداف به ترتیب18788و 23330 🆔 @Ir_EcoAi