✅توی پرتفوها، لات سفارشات تغییر کرد مثلن یه بسته وتجارت الان 3 میلیون میده که قیمت یه بسته اش 195 میلیون میشه و… امیدوارم که خیر باشه…
-
شهریار
#وسدید گویی ملک طلق شان است ما را به هیچ انگاشته اند
-
شهریار
#وسدید مدیران و تصمیم گیران شرکت ، هیچ ارزش و اهمیتی برای سهامداران قایل نیستند که اگر بودند عاقبت ، اینی که هست نبود
-
باشگاه بورس
#ختور #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 496 میلیارد تومان 🔝 رش فروش نسبت به ماه قبل 57% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 187% 🔴 P/E ttm: 3.21 🟢 p/e forward: 6.71 🗓 1405/04/03
-
بورس وان
#ختور #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 496 میلیارد تومان 🔝 رش فروش نسبت به ماه قبل 57% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 187% 🔴 P/E ttm: 3.21 🟢 p/e forward: 6.71 🗓 1405/04/03
-
شهریار
#وسدید وسدید بالقوه زیانده است
-
Hhhhhk
#سخزر پیش بینی من از فروش خرداد حدود 450 میلیارده و سود امسال هم بین 120 تا 130 خواهد بود یعنی p/e 4
-
IrEcoAi
#جم_پیلن پس از اصلاح قابل توجهی که انجام داده بارسیدن به محدوده حمایتی واکنش مثبت داده و درحال حاضر کم ریسک هست. حمایت ها به ترتیب 14688و 13801 اهداف به ترتیب18788و 23330 🆔 @Ir_EcoAi
-
HSE.KAKAEI
🔶ظرفیت شگل در این حالت 70 درصد WLLمی باشد یعنی اگر شگل 7 تن نیاز هست باید شگل 10 تن استفاده کنیم! @hse2020
-
Intellect
تو دی ماه از جاوید ناما صحبت میکردن الان کنار ایستگاه صلواتی و تو صف نذری میبینیمشون🤣
-
پیشگو بورس دلار طلا
#غصینو #حمایت : 470 ➖ 400 ❗️مقاومتی پیش رو ندارد ⛳️#اهداف 650 〰700 〰 1000 تومن غصینو قیمت 500 تومن سقف خودش رسیده .و برای چندمین بار میگم وقتی نمودار بعد از چندماه یاچندسال برای بار اول ب سقف تاریخی میرسه شک نکن منفی میشه ، خیلیا منتظر این قیمتن تا بفروشن و فشار فروش حتما خواهیم داشت.پس اماده باش سیو کن یا سیو سود درشت انجام بدین . غصینو روند صعودی و نگهدار ا اهداف بالاتر برسه. @pishgoo404