جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سلمان خان | mostafa.barba
۱۷:۴۵:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

گشان 📌سهامدار قدیمی پدیده هستم و ضررها کردم در این پدیده چون منم فکر میکردم گشان عقب مانده ترین سهم و داراییهای زیادی داره: روی 4 هزار و 800 تومن میانگین زدم و بیشتر در باتلاق گشان فرو رفتم 📌ولی بعدها در قیمتهای 1550 و… با نوسان گرفتن سودهایی از گشان گرفتم در گشان فعلا تا خبری همچون شروع ساخت و ساز و خبرهای درشت نیامده فقط باید نوسان گرفت تــــــــــــمــــــــــام 🙏

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار