امروز بعد از مدتها با ذکر یک نمونه از دهها نمونه از سهام بنیادی بازار را براتون مثال میزنم که بصورت مصداقی درک کنیم که روند و فرایند موفقیت و سوداوری و سودمندی در بازار سرمایه چگونه حاصل میشود و همچنین ارزش سهامداری در بلندمدت را درک کنیم که منظور از تاب اوری و سهامداری بلندمدت در بازار سرمایه چیست و به چه ایتم هایی وابسته است سهمی که میخواهم بررسی کنم شرکت #غلتک_سازان_سپاهان با نماد #فسازان است این شرکت در مورخه 1398/05/28 در قیمت 8400 ریال به بازار عرضه شد از همان سال اول یک روند با برنامه ای در جهت #افزایش_سرمایه در پیش گرفت بطوریکه در مدت 6 سال از روز عرضه اولیه در 5 نوبت اقدام به #افزایش_سرمایه عموما از محل #سود_انباشته نموده که جزییات این افزایش ها را در ذیل می اورم : 1398/10/07 به میزان %60 از محل سهام جایزه 1400/09/14 به میزان %400 ( %230 از محل اورده نقدی سهامداران و %170 از محل سهام جایزه ) 1402/09/30 به میزان %33.33 از محل سهام جایزه 1403/10/10 به میزان %25 از محل سهام جایزه 1404/12/23 به میزان %40 از محل سهام جایزه @nurani_mohammad
-
Ariana
#وبملت معاملات. Tal روز سه شنبه رو دیدید؟؟؟ شنبه تازه بازی شروع میشه ریزش قیمت فلزات و نفت و… شروع تراکنش های بانکی و راه افتادن چرخ اقتصاد مملکت رفع تحریم های بانکی و…
-
گلدا نظرات همه برام محترمه از جمله اقا مهدی ایشون هم تشریف بیارن تا از نظراتشون استفاده کنیم مخالفت با نظر دیکران هم امری طبیعیه، مثل همین مورد دیروز که دوستمون گفتن دانیک نخرید نظرات موافق و مخالف رو ببینیم و بدون بحث نهایتا خودمون تصمیم بگیریم
-
احمد میهنی
غالبر ترس میگن برادر مرگه .توبازار البته میگنه نشونه رشد سهم واغاز روند است.انشالله
-
rookey
#غدانه طبق نمودار تا 1200 یا 1300 می تونه بالا بره..ولی با توجه به نحوه معاملات در چند روز گذشته و کم شدن حجم صف خرید و گاهی عرضه شدن صف ممکنه با نزدیک شدن به ناحیه گفته شده سهام کمی دست به دست بشه ..در نزدیکی 1200 احتمال اصلاح داره البته شرایط کل بازار هم تاثیر گذار است و نظر شخصی است و ممکن است اشتباه باشد
-
شستا رسانه
سیمان قاین 2600 ریال سود تقسیم کرد 🔹مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان قاین وابسته به شستا برگزار و با تصویب سهامداران مقرر شد سود نقدی به مبلغ 2600 ریال به ازای هر سهم تقسیم شود. www.ssic.ir/b/32441/ @shastamedia
-
سیگنال
#جم با 80 درصد ظرفیت داره تولید می کنه گول سمپاش ها رو نخورید پس این حجم سنگین سه شنبه رو کی خریده اندکی تفکر
-
حمید رضا صادقیان
ثشرق سلام از دوستان کسی اطلاع دارد چند درصد افزایش سرمایه داده
-
سصفها مطلب اخر امیدواریم بحث افزایش سرمایه تکلیفش مشخص بشود تا سهام داران واقعی یه نفس راحتی بکشند ، بیش از یکسال است منتظر هستیم. یا حق پر رزق و روزی باشید.
-
وبملت وبملت با بانک های کوچک مقایسه نکنید تعداد افرادی که سهم بانک ملت دارن خوب بیشتر از بانک های دیگر است طبیعتاً اون حرکت شارپی خودشو داره ولی کمی زمان می بره
-
فملی با خبر کاهش قیمت انس جهانی مس باید تصور اصلاح قیمت در فملی تا محدوده 2000 تومان را داشت