جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین | hoo.s-n
۱۷:۲۸:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شبندر نفت زمانی ک رفت بالای صد دلار ما صادراتی نداشتیم قبل از جنگ هم نصف 70 دلار ب چین می فروختیم اونم بدون دریافت پول ..الان می تونیم نفت بفروشیم ب قیمت منطقه

لیست اخبار