وبملت مطمین باشیدازشنبه قفل صف خریده اگه نشد یکشنبه واکه بازم نشددوشنبه
-
سکرد شنبه متعادل میشه
-
حمید ش
سخزر دوتا از اشغالترین سیمانیا همین سخزر و سکرما است حتی صندوق های بخشی گروه سیمان هم که نگاه کنید هیچکدوم حاضر نشدن این دوتا را به پرتفوشون اضاقه کنند هر دوشون بدترین حقوقی را دارند که هیچ حمایتی از سهم نمیکنند
-
بالبر دوستان دقت کنید که بازار شنبه کاملا مثبت هست و بالبر الان دیگه خشک کردن سهمش رو به اتمام هست احتمالا شنبه میره برای صف خرید و بعد کد به کد حقوقی به حقیقی
-
پالایش این بنده خدا به گفته خودش دوشنبه بعد از بازگشایی در صف فروش سهمش فروخت اول که میگفت معاملات باید ابطال بشود الان پشیمونه فروخته میخواد مجدد ورود بزنه نمیتونه چند روزه یکسره داره میگه قیمت نفت اومده پایین… نمیدونه که پالایشگاه ها قیمت میانگین میگیرند و محاسبه میکنند بجای اینکارا سرخطی راس 8:45 بزنی و اگر تا اخر وقت بازار صبوری کنی پالایش بهت میرسه..
-
بتا سهم
#کاسپین جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس کیلومتر 18 اتوبان تهران -کرج، خیابان داروپخش،شرکت کارخانجات داروپخش برگزار میگردد
-
اعتبار
#سبجنو بازار افغانستان بسیار پر پتانسیل تر از غرب است
-
تکنیکالیست
#وبملت با ریزش فلزات جهانی، لیدر بی چون و چرای بازار بانک ملت خواهد بود
-
ایروانی ارشد کسب وکار
شاخص بیست میلیون واحدی یک واقعیت است. اقتصاد متحول شده اهرمی ها بانک ها پالایش ها صندوق های کلاسیک سهامی
-
ولگردِ تاریکی
#توریل #شاخص_بورس عجب اینده ی داره این مفلوک توریل . تو بهترین نقطه ست . هر چقد میتونین کم کم جمع کنید و بزارید برای نوه هاتون که خوشبحالشون بشه . شاید نوه هاتون بتونن برات یه ویلچر طلایی بخرن .. اما این نقاشی واقعا تو خوب موقعیتی که میخواد از اب رد بشه که بلاخره میشه… اونوقت ما هنوز نشتی و با خودت میگی که بخریم یا نگاهش کنیم… نگین نگفتماااااااااااااا حالا هی با خودت بازی بازی کن و دنبال سهام های اشغال بگرد
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
//#قدرت_خریدار : نمادهایی را نشان می دهد که نسبت قدرت خرید امروز و سرانه خرید ریالی بیشتر از دورهای زمانی مختلف گذشته بوده است #سیستم #فایرا #خیمن #زاگرس #دماوند #البرز https://t.me/filterBourseUniversity/40101