#شلرد مهم اینه تفاهم از کی اعمال بشود تاریخ مبنا مهمه اگر بر فرض قبل سال باشه صورتهای مالی تعدیل و هزینه های مالی کاهش دارد
-
صندوق های طلای بورس ایران
💥#زالوهای طلا ✅ #زالوهای گردن کلفت #طلا در ایران، برای جلوگیری از ریزش طلا در بازار ایران، #تتر را بالا میبرند تا ریزش #انس طلا را خنثی کنند ♻️با ریزش بیشتر انس طلا زالوهای طلا به زودی و به ناچار تسلیم خواهند شد و طلای داخلی نیز ریزش میکند. 📕 منبع؛👇 پیشگامان بورس #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
آیدین حیدری
غبهنوش با توجه به اینکه هزینه ها (COGS) کمتر از درامد رشد کرده اند، این یک «سودِ باکیفیت» است. به احتمال زیاد غبهنوش یکی از ستاره های گروه غذایی خواهد بود. نمیدونم چرا بعضی از دوستان به رشد هزینه ها وزن میدهند ولی به رشد سود بسیار بالا چندین برابر هزینه (طبق اسناد صورت مالی) نمیخواند اشاره نمایند. به امید شفافیت علمی در همه ی بازارها
-
بورس وان
〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03
-
فملی فملی رفته تو فاز نوسان گیری👌🏻
-
اروند تمام سهم که روز بازگشایی خالی کردن به اضافه 50 درصد باید برگرده، تا سهم صفس بریزه! ایراده نداره، تجربه هم خوبه، طرف زماهان روی 4700 تومان خرید، چقدر خوشحال بود و خدا را شکر میکرد!!! یکضرب اومد تا 900 تومان!! یکضرب…
-
پیمان پیمان
اهرم دکتر ادیب و مهندس غضنفری قیمت نفت و انس ریزشی شده با این وضعیت بازار بورس مخصوصا اهرم در هفته پیش رو کاملا سبزه ؟؟؟؟ نظرتون لطفاً
-
روح اله افشار
فزر عدنان جان شنیدم دولت تصمیم داره ، عمده این نقدینگی 20 هزار هزار میلیارد تومنی رو به سمت بورس هدایت کنه 🚨🚀🤚 وقتی بورس داغ بشه ، کسی دیگه نگاه نمی کنه اونس 3000 دلاره یا 6000 دلار 🤚 در ضمن ، بزرگترین دارنده د لار و طلا ، بانک مرکزی و دولت هست ، پس فکرشم نباید بکنیم قراره بازارگردان ، وسیله جبران کسری بودجه و نوسانگیریشو ، ارزون بده 🤚 من هم نظرمو در مورد غزر گفتم ، حواست به این حرکت باشه ، صحبت از واردات حداقل 12 میلیارد دلار محصولات کشاورزی از امریکا هست🚨🏃♂️
-
یوسف جهاندیده
فن افزار اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّیِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ اخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین وعلی اولاد الحسین ➖️تاسوعا وعاشورای حسینی تسلیت باد➖️
-
منصور ترابی
#پارس تو این سهم خبر خاصی نیست مدتی خطوط تولید مشکل دار بوده سهامدار سهم زده شده