جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| 12345mahdi
۱۷:۴۴:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خساپا از اقای قهرمانی سوالی دارم در صورت امکان واگذاری ایا قیمت فعلی بعد از واگذاری تغییر خواهد کرد چون نرخ قیمت رو 300یا 400 تومن گذاشتند .حال باتایید وانتقال سهام بعداز واگذاری چه قیمت با در نظر گرفتن نرخ پایه شروع می شود.. یا ایا با برند خساپا فعال میماندویا واژه جدید شروع به فعالیت می کند.متشکرم.

لیست اخبار