وپاسار من 7 یاله با سهم وپاسار هستم 35 برابر شده و در ریزشهای بودس کمترین اصلاح را داشته درود بر شرف حقوقی 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
-
چنوپا سهام از وقتی شروع به رشد کرد حقوقی یک برگه نفروخت تا ببینم عاقبت چی میشه هرچند بهترین فرصت برا خرید هست
-
وبملت تا کی اصلاح ؟؟اگر اصلاح باشه کل بورس باید اصلاح بده.بانک های کوچیک مثبت بانک های به نام منفی.چقدر باید منفی بشه و جقدر باید بشینیم بیاییم تازه رو صفر
-
آزاد
#فملی،، طبق نمودار کسی که دقیقا 10 سال پیش فملی خریده و در افزایش سرمایه ها شرکت کرده و سودهای نقدی را هم باهاش سهم خریده الان هر سهم 36 ریال پاش افتاده
-
Hamed Jafary
شبریز من سیو سود کردم🌺
-
سهم سبز
حخزر روند کلی صعودی مقاومت 610 تومان اهداف سهم 800 و 1100 تومان @sahmsabzz
-
ثشرق کی میشه این همه ضررجبران میشه.بخدابدجورتوفشاریم
-
علی
#شمواد کسی میدونه کی میشه به بازار بالاتر بره؟
-
وبملت بدترین سهم هایی که همیشه تو بورس منفی بودن مدت هاست که مثبت میشن اون وقت بانک ملت منفی.واقعا چرا
-
سهم سبز
کچاد مقاومت بسیار مهم حوالی 275 تومان در صورت شکست مقاومت، 350 تومان هدف سهم می باشد @sahmsabzz
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #شاخص_وزنی_ارزشی { Daily Time } | اپدیت پارسال قبل اتفاقات 18 و 19 دی چارت زدیم و مطابق سناریو با دقت مثال زدنی قیمتی/ زمانی پیووت شد ! قیمتی پاینشو داد و مجددا در مدار صعود واقع شد ولی زمانی بر خلاف انتظار نیمی از صرف زمان مورد انتظار اتفاق افتاد و ساختار اصلاحی مورد نظر با توجه به تعطیلی 80 روزه بازار ناقص شد ! بر این اساس تارگت اعلامی نخست تاچ شد و پتاسیل دنبال نمودن اهداف فعال اعلامی در یک جریان صعودی همچنان برقرار میباشد کما اینکه این مسیر احتمالا با فراز و نشیب هایی همراه خواهد بود .. ( مراجعه به ریپلای | دنبال میکنیم ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.03 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI