جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
DP AM | asgarkhalili
۱۸:۰۹:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وفردا تارگت 157 تومن فعال شد. عجیبه بعضی ها صبر میکنن زیانه 30 40 درصدیشون رو با همون نمادی که زیان دیدن جبران کنن.!!! این سهم اگه قرار بود رشد کنه تو روزهایی که حتی یدونه نماد قرمز نبود رشد میکرد. پس یعنی یجای کار خرابه. خودتون تصمیم بگیرین ولی،ولی من باشم میفروشم با هر عدد زیان، یه سهم خوب میگیرم.قطعا زودتر به سود میرسین . شرکتی که دو سال بسته شد و جواب نمیداد اصلا عجیبه خریدنش. ارزش قایل بشین به پولتون. حتی اگه پروژه بشه و از فردا رشد کنه من باشم میفروشم میرم بیرون.

لیست اخبار