سرمایه و ترکیب موسسین شرکت بیمه هاما با سرمایه 2600 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت خواهد رسید. 100 درصد این مبلغ معادل 2.600 میلیارد ریال (دو هزار و ششصد میلیارد ریال) در ابتدای فعالیت و به صورت نقدی توسط سهامداران پرداخت خواهد شد. ترکیب سهامداران شرکت بیمه هاما به شرح جدول ذیل خواهد بود. سهامداران خرد-پذیره نویسی 520.000.000 سهم شهرام صیادی 520.000.000 سهم گروه صنایع غذایی زر 520.000.000 سهم مدیریت سرمایه ارین تدبیر 520.000.000 سهم گروه صنعتی گلرنگ 520.000.000 سهم
-
دپارتمان بورس
#حفارس ؛ بازده 125%+ #تکسهم_بهمن_ماه_دپارتمان مستندات خرید تکسهم از ابتدا حرکت 🔰 https://t.me/departeman_ir/38020 https://t.me/departeman_ir/38092 https://t.me/departeman_ir/38102
-
وپاسار این نظر من در موردسهم وپاساره
-
Ehsan.H
#سباقر براورد سود 1405 اگر 5500 باشد در حال حاضر با قیمت 22000 Pe forward 4 است سود سازی 1404 3300 حالا PEG را محاسبه میکنیم که از Pe Fw مهم تر است. 5500-3300 =2,200 2200/3300=0.667*100=66.7 PEG=4/66.7=0.06 یعنی سهم در بازه ارزش گذاری بسیار بسیار ارزنده و ارزان قرار میگیرد. و میتوان تا ارزش منصفانه pe 7-8 نگهداری کرد
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 اقدام غیرقانونی مدیرعامل صندوق بازنشستگی؟/نامه منتشر شده قانونی نیست 🔹 خبرهای منتشر شده و صحت نامه در خصوص مدیر عامل صبا انرژی، به عنوان مهمترین بازوی اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در دست بررسی است و نتیجه نهایی ان به زودی منعکس خواهد شد. 🔗 ادامه خبر @shahrebours https://shahrebours.com/اقدام-غیرقانونی-مدیرعامل-صندوق-بازنش/
-
حامد حامدی
اهرم انشالله اگر بازار صف خرید باشد ضستا 4044 و 4045 ریسک کمتری دارند و عالی می باشد البته به نظر من شنبه با مثبت بالا باز میشود و برای کسانی که دیروز خریدند عالی می باشد و شاید فردا نوسان مثبت کمی داشته باشد اگر صف خرید سنگین تا اخر بازار ماند میتوان خرید برای سود یک شنبه کسانی که الان ندارند پیشنهاد خرید اخر بازار شنبه را میدهم تا صبح شنبه هیچ توصیه ای به خرید نمیباشد نظر شخصی
-
وپاسار دوستان بانک پاسارگاد بانک پرسود وپرکاریه وارزشمنده ولی سهامش بیش از گروهش رشد کرده ودیگه صفهای خرید مثل قبل نیست به نظر من باید سیو سود کرد نه به خاطر ده درصد طمع کرد این سهم حتماً باید اطلاح کنه وگرنه اصلاً با این قیمت ها ارزنده نیست
-
کانال حاج علی
#لابسا #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #ابسال •️ شرکت ابسال طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 2,156,774 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 192 درصد رشد داشته است. •️ لابسا با سرمایه ثبت شده 4,860,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 6,123,518 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است.
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلااااااااااااام و درووووووووووووووووووووووود واقعاً ؛ وقتی قیمت هر سهم وساپا تقریباً 7000 ریال (هفتصد تومان) می باشد، چرااااااااا خودرو و خساپا نباشند؟ ( واقعاً چرااااااااا ؟ با یک افشا جانانه قابل دسترس می باشد.)
-
عدنان جعاوله
فزر چند رو ز پیش عرض کردم انس نقره می تونه به 40 برسه
-
عباس ناوبران
لپیام امیدوارم از شنبه قفلی بره بالا حقیقتا خیلی خیلی عقب مونده از بازار با این ارزش دارایی مالکیت 43 درصدی بر لازما افزایش سنگین سرمایه از تجدید که بالای 30 هزار درصد باید باشد اینقدر ا زار و ا ذیت نکنید دیگه این سهامدار را پارسال فکر کنم 8500 تومن بود الان با گذشت این همه مدت و این همه رشد دلار و این همه رشد شاخص قیمت سهم 4400 خداوکیلی گر یه اصلی را برای سهامداران لپیام باید کرد حقیقتا