جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alijjg
۱۵:۰۶:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وپاسار دوستان بانک پاسارگاد بانک پرسود وپرکاریه وارزشمنده ولی سهامش بیش از گروهش رشد کرده ودیگه صفهای خرید مثل قبل نیست به نظر من باید سیو سود کرد نه به خاطر ده درصد طمع کرد این سهم حتماً باید اطلاح کنه وگرنه اصلاً با این قیمت ها ارزنده نیست

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار