جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عباس ناوبران | aliabbas777
۱۵:۰۴:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

لپیام امیدوارم از شنبه قفلی بره بالا حقیقتا خیلی خیلی عقب مونده از بازار با این ارزش دارایی مالکیت 43 درصدی بر لازما افزایش سنگین سرمایه از تجدید که بالای 30 هزار درصد باید باشد اینقدر ا زار و ا ذیت نکنید دیگه این سهامدار را پارسال فکر کنم 8500 تومن بود الان با گذشت این همه مدت و این همه رشد دلار و این همه رشد شاخص قیمت سهم 4400 خداوکیلی گر یه اصلی را برای سهامداران لپیام باید کرد حقیقتا

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار