جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hosin27629
۱۶:۴۴:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کیسون رضا جان دلیل حضورتون در این سهم رو میخوام بدونم شما که سهامدار نیستید بزرگوار چرا اینجا حضور دارید ؟

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار