وسپه ارزش دارایی های هر سهم وسپه 8290 تا 11000 ریال است که با قیمت فعلی 4890 - 5200 ریال حدود 55 تا 65 درصد ارزش ذاتی ان معامله میشود، بخاطر حق تقدم های استفاده نشده ، در این یکی دو هفته اخیر فشار فروش بالا بود و سهم از رشد بازار جا مانده و با توجه به ارزنده بودن ان در ماه های اتی رشد متناسب را تجربه خواهد کرد، البته بعد از قابل معامله شدن حق تقدم ها و سهام جایزه احتمالا بعضی سهامداران قصد فروش خواهند داشت و بصورت موقت روی قیمت تاثیر خواهد داشت ، همچنین دارایی های اصلی وسپه شامل غول های معدنی و فلزی کشور مانند فملی، کچاد، کگل و وامید است. این شرکت ها دارایی های دلاری و تورمی دارند؛ بنابراین با رشد نرخ ارز یا قیمت های جهانی کامودیتی ها، ارزش روز پرتفوی وسپه و به تبع ان ارزش ذاتی سهم فوراً رشد خواهد کرد. این فقط شرح وضعیت این سهم است و پیشنهاد خرید یا فروش نمیباشد.
-
وبملت سلام ایاباداشتن 770میلیون عدد سهام وبملت میتوان جزسهامداران سهامداران درصد محسوب شد؟
-
شفن با توکل برخدا اماده صعود عالی هر کی ناراحت بفروشه ما خوشحال میشیم
-
سلمان خان
گشان 📌سهامدار قدیمی پدیده هستم و ضررها کردم در این پدیده چون منم فکر میکردم گشان عقب مانده ترین سهم و داراییهای زیادی داره: روی 4 هزار و 800 تومن میانگین زدم و بیشتر در باتلاق گشان فرو رفتم 📌ولی بعدها در قیمتهای 1550 و… با نوسان گرفتن سودهایی از گشان گرفتم در گشان فعلا تا خبری همچون شروع ساخت و ساز و خبرهای درشت نیامده فقط باید نوسان گرفت تــــــــــــمــــــــــام 🙏
-
ثاخت شنبه قفل صف فروشه ثاخت بی ثاخت بروید سهمه فملی ویاسهمای خوب بخریدکه 20برابراینطورسهمای درپیتی سود میدن
-
خساپا از اقای قهرمانی سوالی دارم در صورت امکان واگذاری ایا قیمت فعلی بعد از واگذاری تغییر خواهد کرد چون نرخ قیمت رو 300یا 400 تومن گذاشتند .حال باتایید وانتقال سهام بعداز واگذاری چه قیمت با در نظر گرفتن نرخ پایه شروع می شود.. یا ایا با برند خساپا فعال میماندویا واژه جدید شروع به فعالیت می کند.متشکرم.
-
کرازی کسی تحلیل تکنیکال داره لطفا بزاره همه استفاده کنیم نه رویایی باشه نه از سر لجبازی. ممنون
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#اردینه اپدیت ارزانتر از قبل و خشک تر از همیشه اسیر بازار منفی سهم چون دیتای کمی داره می تونیم اون رو از نظر تکنیکی با روش های مختلف تحلیل کنیم و جواب های مختلف میده در تایم هفتگی همانطور که در اسیلاتورها مشخصه حمایت 1400-1530 ت خیلی مهمه هرچند هر اتفاقی ارزان بودن سهم رو منکر نمیشه ! بازار منفی و ترسو ، تروخشک داخلش میسوزن 25 بهمن 1404
-
رضا
#شفن باتوجه به گزارش زیانده بودن سهم، چه پیشنهادی میدین دوستان؟ بخاطر بانک ملتش ارزش نگهداری داره؟ 36 درصد اختلاف وجود داره هنوز لطفا با دلیل منطقی توضیح بدین
-
فسرب حالا تحلیلت از این سهم چیه
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستان سهم انرژی که بهتون در قیمت 1100تومن معرفی کردم سهم رانتی و پروژه شد است تا 200درصد سود ازش نگرفتین خارج نشوید سهام پروژه شد مثل زماهان تا 1000درصد سود هم دادند ولی ما از همین نقطه تا سود 200درصدی نگیریم خارج نمیشویم خیلی هشدار دادم که از شرایط شرکت اگاه هستم 💚💚💚