#قپیرا فروش خرداد ماه 146 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 138% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 1,300 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 705% داشته.
-
ثاخت شنبه قفل صف فروشه ثاخت بی ثاخت بروید سهمه فملی ویاسهمای خوب بخریدکه 20برابراینطورسهمای درپیتی سود میدن
-
خساپا از اقای قهرمانی سوالی دارم در صورت امکان واگذاری ایا قیمت فعلی بعد از واگذاری تغییر خواهد کرد چون نرخ قیمت رو 300یا 400 تومن گذاشتند .حال باتایید وانتقال سهام بعداز واگذاری چه قیمت با در نظر گرفتن نرخ پایه شروع می شود.. یا ایا با برند خساپا فعال میماندویا واژه جدید شروع به فعالیت می کند.متشکرم.
-
کرازی کسی تحلیل تکنیکال داره لطفا بزاره همه استفاده کنیم نه رویایی باشه نه از سر لجبازی. ممنون
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#اردینه اپدیت ارزانتر از قبل و خشک تر از همیشه اسیر بازار منفی سهم چون دیتای کمی داره می تونیم اون رو از نظر تکنیکی با روش های مختلف تحلیل کنیم و جواب های مختلف میده در تایم هفتگی همانطور که در اسیلاتورها مشخصه حمایت 1400-1530 ت خیلی مهمه هرچند هر اتفاقی ارزان بودن سهم رو منکر نمیشه ! بازار منفی و ترسو ، تروخشک داخلش میسوزن 25 بهمن 1404
-
رضا
#شفن باتوجه به گزارش زیانده بودن سهم، چه پیشنهادی میدین دوستان؟ بخاطر بانک ملتش ارزش نگهداری داره؟ 36 درصد اختلاف وجود داره هنوز لطفا با دلیل منطقی توضیح بدین
-
فسرب حالا تحلیلت از این سهم چیه
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستان سهم انرژی که بهتون در قیمت 1100تومن معرفی کردم سهم رانتی و پروژه شد است تا 200درصد سود ازش نگرفتین خارج نشوید سهام پروژه شد مثل زماهان تا 1000درصد سود هم دادند ولی ما از همین نقطه تا سود 200درصدی نگیریم خارج نمیشویم خیلی هشدار دادم که از شرایط شرکت اگاه هستم 💚💚💚
-
Sf021
#بکهنوج برق قطع نشود دو رقمی
-
شپنا در زمان تحریم نفت با تخفیف حدود 40 تا 50 دلار به چین فروخته میشد…الان بدون تحریم حدود 70 دلار میفروشن…که این عالی هست…چرا واقعا این مطلب ساده رو اهرم ریزش برای گروه پالایشی میدونید؟؟ صنایع پالایشگاهی کلی اپشن دیگه و محرک های مختلف برای رشد دارن…(نظر شخصی) ان شاالله همگی پر سود و برکت باشید🌹
-
تحلیلگران بازار سرمایه (CMA)
براورد کف قیمتی طلای 18 عیار در شرایط فعلی در حال حاضر اگر برای انس جهانی طلا کف 3900 دلار و برای دلار ازاد کف 160 هزار تومان را در نظر بگیریم، ارزش ذاتی طلای 18 عیار در محدوده 15 میلیون تومان قرار می گیرد. بر این اساس، محدوده 15 تا 16 میلیون تومان را می توان یکی از جذاب ترین نواحی برای خرید و انباشت طلای 18 عیار در نظر گرفت؛ چرا که حتی با فرض سناریوهای محافظه کارانه برای انس و نرخ ارز، این محدوده همچنان از پشتوانه بنیادی مناسبی برخوردار است و نسبت ریسک به بازده قابل قبولی ارایه می دهد. 1405/04/03 @cma_investment