#لابسا | فروش ابسال اوج گرفت؛ رشد 192 درصدی در خرداد گزارش فعالیت ماهانه ابسال نشان می دهد این شرکت با ورود به فصل اوج تقاضای محصولات سرمایشی، توانسته جهش قابل توجهی در درامدهای عملیاتی خود ثبت کند. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 2,157 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 192 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 6,124 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 72 درصد افزایش را نشان می دهد. شتاب فروش در خردادماه نسبت به عملکرد تجمیعی فصل، نشان دهنده تقویت تقاضا و بهبود شرایط فروش محصولات شرکت در استانه فصل گرم سال است؛ موضوعی که معمولاً نقش مهمی در عملکرد سالانه شرکت های این صنعت دارد. @akhbar_majame
-
مهدی عظیمی، نگاهی بر الگوهایکلاسیک
شلرد /سهام این سهم رو زیر نظر داشته باشید از منفی هایی که میده استفاده کنید ✅
-
حسین
شبندر نفت زمانی ک رفت بالای صد دلار ما صادراتی نداشتیم قبل از جنگ هم نصف 70 دلار ب چین می فروختیم اونم بدون دریافت پول ..الان می تونیم نفت بفروشیم ب قیمت منطقه
-
R.A
سلام وقت بخیر دوستان من در روز چهارشنبه 4/5میلیون برگ سهم حفاری خریداری کردم به امید اینکه روند سهم مثبت باشه
-
سلمان خان
گشان 📌روی سهم تعصب نداشته باشید فعلا با روند صعودی بورس گشان هم رشد خواهد کرد بعدش خالی میکنند و شما میمانید و ارزوها و رویاها بازیگر گشان هم توی این 12 سال خوب میداند با نوسان گرفتن سود خیلی بیشتری نصیبش خواهد شد با سهم ازدواج کنید شما میمانید و ارزوی ارزش واقعی گشان
-
آینده نگر صبور
#فسوژ اطلاعات عالی وکامل تولید طرح توسعه هم نیمه دوم سال شروع میشه
-
سامان صادقی
شپدیس حواستون به اروند هم باشه اصلاح خوبی کرده هر وقت حجم زیادی خورد و صف فروش خواست جمع بشه وارد بشید
-
شستا حداقل پنجاه نفر دیدم طلا خریدن گرمی 22تومن الان دارن میپیچن به خودشون پول درشد دنبال بازاری میره که کسی امیدی بهش نداره و یکدفعه میبرتش بالا
-
فسبزوار سرود سهم بسیار ارزنده ای هست مخصوصا قسمت صادراتیش که داره کولاک می کنه و تقسیم سود 95 درصدیش فسبزوار هم امسال بعد از چند سال از خواب زمستانی بلند شده و افق خوبی براش متصور هستیم . اینکه سهم امسال بتونه 2000 را بسازه شکی نیست و پ بر ای فوروارد 2.5 داره الان فسبزوار سود را برج 12 میده فرود مهر سال بعد فرود از نظر من ریسک سیستماتیک کمتری داره چون نرخ ارز تغییر کنه سریع در گزارش ماهانه تاثیر داره ولی فسبزوار اینطوری نیست
-
خکاوه یادم نمیره چند سال پیش خکاوه و خاور حدود 50 تومن خریدم بعدها خکاوه رسید 3000 تومن پرتفومو نشون میدادم باور نمیکرد الان همون دوران داره تکرار میشه امیدوارم در اینده هیچکس حسرت این روزارو نخوره
-
روزنامه سپهرغرب
⭕️عرضه اولیه ها در بورس تقویت می شود 🔸️در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر می برد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است. @sepehrgharb