جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali169fa
۱۶:۱۴:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

ثفارس ثفارس… به چند دلیل یک نوسان 40 تا 50 درصد رو ب بالا رو داره در اندیکاتور سقف و کف بالاتر زده شده… واگرایی مثبت دارد… مقاومت 1500 در چند اندیکاتور دو هفته قبل رو ب بالا شکسته شده ولی قیمت هنوز در نوسان هست… پس تا محدود 1800 تومان یک نوسان عالی داره… در محدود 1800 ک سقف کانال نزولی هست… در محدود 1800 دوباره باید تحلیل بشه ک میتونه رد کنه تا محدود 2800 تا 3200 بره یا اگر نتونه و رد نکنه تا حوالی 1100 تا 850 ریزش پیدا میکنه… حوالی 1700 تا 1800 مجدد باید تحلیل بشه… اگر رنج زد و کانال نزولی شکسته شد و تاییدیه ورود داد میشه دوباره ورود کرد تا محدود 2800 تا 3200 فعلا تا محدود 1700 تا 1800 مشکلی نیست و میتونه ادامه مسیر بده و نوسان خوبی ب سهامداران بده

لیست اخبار