جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بورس ایران | dies120
۱۶:۰۰:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#حگردش شاخص سقف شکنی کرده و چهارشنبه فقط80 هزارتا رفته بالا بعد طرف حگردش رو بعد 20 درصد ریزش بازم داره میفروشه یه شرکت سود ده و اینده دار با ارزش مارکت ناچیز حشکوه که سودش کمتره ارزش مارکتش 4 برابر حگردش هست…ببینید چه حجمی خورد چون بازار هرچی منفی داد خرید شرکت تازه خبر از افزایش نرخ بلیط داده و گفته قطعا سود شرکت افزایش پیدا می کنه جنگ تمام شده و درحال توافقیم در حالی که سقف قیمتی سهام 900 تومن هست ببینید سهم چقدر از شاخص و تورم عقب هست مراقب باشین نرین سهام رو سقف بخرین و اینو مفت بفروشین بزودی شاید شنبه با این حجمی که زد صعودش رو شروع می کنه حتی شاخص اصلاح کنه حگردش با توجه به عقب موندگیش از گروه و بازار قطعا رشد خواهد کرد بمونه یادگاری و فروشنده ها نقره داغ میشن☝️☝️☝️☝️☝️💚💚💚💚 مواظب قلبتون باشین،🌺🌺

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار