#حگردش شاخص سقف شکنی کرده و چهارشنبه فقط80 هزارتا رفته بالا بعد طرف حگردش رو بعد 20 درصد ریزش بازم داره میفروشه یه شرکت سود ده و اینده دار با ارزش مارکت ناچیز حشکوه که سودش کمتره ارزش مارکتش 4 برابر حگردش هست…ببینید چه حجمی خورد چون بازار هرچی منفی داد خرید شرکت تازه خبر از افزایش نرخ بلیط داده و گفته قطعا سود شرکت افزایش پیدا می کنه جنگ تمام شده و درحال توافقیم در حالی که سقف قیمتی سهام 900 تومن هست ببینید سهم چقدر از شاخص و تورم عقب هست مراقب باشین نرین سهام رو سقف بخرین و اینو مفت بفروشین بزودی شاید شنبه با این حجمی که زد صعودش رو شروع می کنه حتی شاخص اصلاح کنه حگردش با توجه به عقب موندگیش از گروه و بازار قطعا رشد خواهد کرد بمونه یادگاری و فروشنده ها نقره داغ میشن☝️☝️☝️☝️☝️💚💚💚💚 مواظب قلبتون باشین،🌺🌺
-
وبملت سلام ایاباداشتن 770میلیون عدد سهام وبملت میتوان جزسهامداران سهامداران درصد محسوب شد؟
-
شفن با توکل برخدا اماده صعود عالی هر کی ناراحت بفروشه ما خوشحال میشیم
-
سلمان خان
گشان 📌سهامدار قدیمی پدیده هستم و ضررها کردم در این پدیده چون منم فکر میکردم گشان عقب مانده ترین سهم و داراییهای زیادی داره: روی 4 هزار و 800 تومن میانگین زدم و بیشتر در باتلاق گشان فرو رفتم 📌ولی بعدها در قیمتهای 1550 و… با نوسان گرفتن سودهایی از گشان گرفتم در گشان فعلا تا خبری همچون شروع ساخت و ساز و خبرهای درشت نیامده فقط باید نوسان گرفت تــــــــــــمــــــــــام 🙏
-
ثاخت شنبه قفل صف فروشه ثاخت بی ثاخت بروید سهمه فملی ویاسهمای خوب بخریدکه 20برابراینطورسهمای درپیتی سود میدن
-
خساپا از اقای قهرمانی سوالی دارم در صورت امکان واگذاری ایا قیمت فعلی بعد از واگذاری تغییر خواهد کرد چون نرخ قیمت رو 300یا 400 تومن گذاشتند .حال باتایید وانتقال سهام بعداز واگذاری چه قیمت با در نظر گرفتن نرخ پایه شروع می شود.. یا ایا با برند خساپا فعال میماندویا واژه جدید شروع به فعالیت می کند.متشکرم.
-
کرازی کسی تحلیل تکنیکال داره لطفا بزاره همه استفاده کنیم نه رویایی باشه نه از سر لجبازی. ممنون
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#اردینه اپدیت ارزانتر از قبل و خشک تر از همیشه اسیر بازار منفی سهم چون دیتای کمی داره می تونیم اون رو از نظر تکنیکی با روش های مختلف تحلیل کنیم و جواب های مختلف میده در تایم هفتگی همانطور که در اسیلاتورها مشخصه حمایت 1400-1530 ت خیلی مهمه هرچند هر اتفاقی ارزان بودن سهم رو منکر نمیشه ! بازار منفی و ترسو ، تروخشک داخلش میسوزن 25 بهمن 1404
-
رضا
#شفن باتوجه به گزارش زیانده بودن سهم، چه پیشنهادی میدین دوستان؟ بخاطر بانک ملتش ارزش نگهداری داره؟ 36 درصد اختلاف وجود داره هنوز لطفا با دلیل منطقی توضیح بدین
-
فسرب حالا تحلیلت از این سهم چیه
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستان سهم انرژی که بهتون در قیمت 1100تومن معرفی کردم سهم رانتی و پروژه شد است تا 200درصد سود ازش نگرفتین خارج نشوید سهام پروژه شد مثل زماهان تا 1000درصد سود هم دادند ولی ما از همین نقطه تا سود 200درصدی نگیریم خارج نمیشویم خیلی هشدار دادم که از شرایط شرکت اگاه هستم 💚💚💚