سلام دوستان سهم وتوکا جای خیلی خوبیه پیشنهاد خرید واسه شنبه حافرین مقاومتش رو شکونده شنبه خرید بزنید سود خوبی داره ایشالا
-
فردایی نیوز
🔴 عرضه قطعی ستاره خلیج فارس در بورس از اوایل سال تا امروز چند شرکت و صندوق موفق به پذیرش نویسی اولیه شدند. کارشناسان خواستار عرضه سهام شرکت های بزرگ و گسترش دامنه نوسان هستند؛ اما تغییر دامنه در دستور کار نیست. سازمان بورس برای افزایش عمق بازار، تمرکز بر جذب شرکت های سودده و ارزشمند دارد تا حجم معاملات با رشد شاخص همگام شود. در پی جنگ تحمیلی سوم، برخی شرکت های صنعتی و نفتی دچار مشکل شده و نمادهایشان در بورس متوقف است، اما از 29 اردیبهشت تا امروز، چندین شرکت و صندوق موفق به پذیرش نویسی اولیه شده اند. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند شرکت ها و هلدینگ های بزرگ نیز باید سهام خود را عرضه کنند تا تقاضای خریداران حقیقی، که در برخی روزها تا 60 همت صف خرید می کشند، براورده شود. فعالان بازار درخواست افزایش دامنه نوسان از ±3% به مقادیر بالاتر دارند؛ وزیر اقتصاد اعلام کرد که سازمان بورس این تصمیم را دارد اما در برنامهٔ نزدیک نیست. محمود گودرزی در حاشیهٔ عرضهٔ نماد تادیکو گفت تصمیم گیری دربارهٔ عرضهٔ سهام بر عهدهٔ سهامداران است و سازمان بورس نقش تصمیم گیری را ندارد. او به عرضهٔ اولین صندوق پروژهٔ نیروگاه خورشیدی (ارزش یک همت) و برنامهٔ شستا برای عرضهٔ سهام ستاره خلیج فارس اشاره کرد؛ صندوق های تامین مالی برای جبران خسارات شرکت های اسیب دیده نیز در دست پیگیری است. محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا، گفت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پس از انتقال سهام به سازمان تامین اجتماعی می تواند یکی از ناشران بزرگ بورس باشد. سایر شرکت های شستا نیز در مسیر قانونی برای عرضه در بازار سرمایه هستند و جزییات اینده به زودی اعلام خواهد شد. 🔗 منبع: اقتصاد انلاین - مشاهده اصل خبر #بورس https://www.eghtesadonline.com/fa/news/2146419/سیگنال-مثبت-به-بورس-عرضه-ستاره-خلیج-فارس-قطعی-شد
-
شبریز ریزش سنگین نفت طلا نقره
-
عیار طلا دالر فزر عیار دستکاریه
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
🗃 اینفوگراف #فراصندوق ها در خرداد 1405 🟢 بهترین بازده برای دارندگان #صنم 🔴 کمترین بازده برای دارندگان #تمشک ✨ بیشترین سهم از ارزش معاملات برای #تمشک 🟥بیشترین خروج پول طی ماه در #تمشک 🟩بیشترین ورود پول طی ماه در #صنم @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
Abacus | چرتکه
#خگستر با حدضرر 300 تومانی توانایی رشد حداقلی تا محدوده390-400 را دارد اگر موفق به شکست مقاومت ذکر شده شود مسیر رشد هموار خواهد شد… #خودرو #بورس #خساپا
-
شتران مطمین باشیدازشنبه قفل صف خریده اگه نشد یکشنبه واکه بازم نشددوشنبه 0 قفل صف خرید پاسخ
-
نوری شبندر دادم نوری 340درصد سود از دست دادم فعلا
-
وبملت مطمین باشیدازشنبه قفل صف خریده اگه نشد یکشنبه واکه بازم نشددوشنبه
-
امید
#شلرد مهم اینه تفاهم از کی اعمال بشود تاریخ مبنا مهمه اگر بر فرض قبل سال باشه صورتهای مالی تعدیل و هزینه های مالی کاهش دارد
-
اهرم رکورد ورود پول حقیقی به درامد ثابت با 8همت شکست.شنبه جالبی خواهد بود.با هشتک ریزش طلا به زیر 4000 و نفت زیر 70 و ارز پاشی 2 میلیارد دلاری بانک مرکزی