شبریز ریزش سنگین نفت طلا نقره
-
رسول گرجستانی
ثاخت رفقا تو رو خدا بفروشید. اجازه ندید بره بالا😭
-
پالایش 🔥 یک نکته جالب درباره صندوق پالایش یکم… نماد پالایش الان NAV به روز صندوق 630,380 ریال است، اما اکنون در بازار 445,551 ریال معامله می شود. یعنی فقط با رسیدن قیمت بازار به NAV، حدود 42% ظرفیت رشد وجود دارد؛ ان هم بدون در نظر گرفتن رشد احتمالی ارزش سهام پالایشی داخل صندوق! از طرف دیگر: ✅ گزارش های فوق العاده شبندر، شپنا، شتران و شبریز ✅ احتمال بازگشت فرمول قیمت گذاری پالایشی ها به نرخ های جهانی ✅ برنامه تبدیل پالایش یکم به بزرگ ترین صندوق بخشی بازار ✅ تقویت بازارگردانی و کاهش فاصله قیمت با NAV همه این ها می تواند سوخت حرکت بعدی صندوق باشد. گاهی بازار فرصت هایی می دهد که فقط کافی است اعداد را کنار هم بگذاریم… 😉📈 #پالایش_یکم #پالایش
-
پیشگامان بورس
💥#شوینده ✅ #شوینده طی دوره یک ماهه خرداد حدوده 50 میلیارد تومان درامد داشته در حالی که طی مجموع پنجم ماه گذشته 22 میلیارد تومان درامد داشته، در مجموع 72 میلیارد تومان طی 6 ماه درامد داشته. @pishgaman360
-
کاما همون ولاعتمادی که هنوز باز نشده تو بدترین گروه بازار تو اوین مجمعش با 20 تومن سرمایه 2 تومن سود نقدی داد هرچند کسی پذیره نویسی شرکت در شرف تاسیس واسه سود مجمع نمیخره هر پذیره نویسی شرکت در شرف تاسیسی دید شرکت کنید با کدهای خانوادگی ضرر کردید من پرداخت میکنم برید تفارس و تکیمیا و اواپارس و بالای ده تا شرکتی که این دو سه ساله پذیره نویسی شدن بررسی کنید هر کس با کدهای خانوادگی شرکت کرد یه سرمایه اولیه خوب داره الان به جای ریختن وقتش پای رویاهای پوچ
-
ثفارس حداقل 50 درصد بالا میره…اولین هدف 1900 و بعد 2200 در کوتاه
-
Farzad
#سبجنو سود سبجنو به دارندگان حساب بانک ملی بعلت اختلال هنوز واریز نشده است
-
سروش قبادی
خودرو برای جلوگیری از صف فروش شدن طلا داره این شکلی قیمت حدود 16 حفظ میکنه…اما در نهایت نزول میکنه 🫡با کمی تاخیر
-
DP AM
وفردا تارگت 157 تومن فعال شد. عجیبه بعضی ها صبر میکنن زیانه 30 40 درصدیشون رو با همون نمادی که زیان دیدن جبران کنن.!!! این سهم اگه قرار بود رشد کنه تو روزهایی که حتی یدونه نماد قرمز نبود رشد میکرد. پس یعنی یجای کار خرابه. خودتون تصمیم بگیرین ولی،ولی من باشم میفروشم با هر عدد زیان، یه سهم خوب میگیرم.قطعا زودتر به سود میرسین . شرکتی که دو سال بسته شد و جواب نمیداد اصلا عجیبه خریدنش. ارزش قایل بشین به پولتون. حتی اگه پروژه بشه و از فردا رشد کنه من باشم میفروشم میرم بیرون.
-
پالایش به گفته خودش دوشنبه بعد از بازگشایی در صف فروش سهمش فروخته.. اول که میگفت معاملات باید ابطال بشود الان فروخته میخواد مجدد ورود بزنه نمیتونه… چند روزه یکسره داره میگه قیمت نفت اومده پایین…
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️گزارش و گزینه تحلیل خردادماه 🔸13 نماد تولیدی و خدماتی که نسبت P.ettm کمتر از 10 دارند اما پوشش درامدی قابل توجهی نسبت به دوره های مشابه در سطح فصلی و ماهانه داشته اند را لیست کردیم. این نمادها گزینه تحلیل هستند و لزوما در نقطه مناسب سرمایه گذاری قرار ندارند. 🔹کوچین، غمینو، غمهرا، قپیرا، دزاگرس، دجابر، دبالک، قاسم، حسیر، ساراب، کسرا، چخزر، لبوتان 🔻چهارشنبه 3 تیر 1405